  • Data: 2010-03-22 15:51:00
    Temat: Re: Mandaty do zwrotu??
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Nostradamus" <l...@o...pl> napisał w wiadomości news:

    > Są dwie możliwości.

    A tak udając, że piszesz na temat i że jest to odpowiedniej miejsce do
    treści, którą tu wrzuciłeś:

    Jeśli myślisz, że obowiązkiem każdego grupowicza jest tolerowanie każdego
    jełopa, który zza monitora ma ochotę sobie na kogoś popluć, to jesteś w
    głębokim błędzie.

    Jest dokładnie odwrotnie - każdy kto ma odrobinę oleju w głowie, albo oleje
    takiego keyboard warriora, albo wrzuci go do kibla i ma z nim święty spokój.
    W każdym razie ja stosuję to drugie rozwiązanie i dzięki temu mam spokój z
    dużą część tutejszych śmieciarzy (oraz kapeluszników).

    Radzę to przemyśleć, jeśli masz zamiar coś odpisać w tym samym stylu w
    którym zacząłeś, podczas myślenia zwróć uwagę do czego ma służyć ta grupa,
    bo na pewno nie do tego, o czym postanowiłeś sobie popyskować.