  • 1. Data: 2010-06-26 10:48:11
    Temat: Re: Mandat - platnosc
    Od: Jawor <t_jaworski@_NOSPAM_wp.pl>

    Schpakoo!napisal

    > Jeszcze raz podresle to, co napisal Terror - wszystko jest ok dopoki nie
    > potrzebujesz zabrac zadnego kredytu, ani wylegitymowac sie zaswiadczeniem o
    > braku zaleglosci podatkowych. Moj bliski znajomy wlasnie otrzymal kolejna
    > (3) odmowe kredytu hipotecznego z uwagi na niezaplacony mandat przed 4
    > laty. Inaczej - zeby bylo wyrazniej - zaplacil ten mandat po 2 latach po
    > terminie. Uczulam na ten aspekt: kredyt 300.000,- -> mandat 400,- zl...

    Sory ale nie masz racji. Prowadze działslnośc gosp. i czeto musze miec
    kwit o niezaleganiu. Nic nie ma na tym, że ktos zalega w mandatach itp.
    Pozatym Banki to nie interesuje a twój kolega to pewnie w bik-u jest i
    tyle. :)

  • 2. Data: 2010-06-26 11:37:51
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-06-26 12:48, Jawor pisze:
> [...]
    > kwit o niezaleganiu. Nic nie ma na tym, że ktos zalega w mandatach itp.
    > Pozatym Banki to nie interesuje a twój kolega to pewnie w bik-u jest i

    Odpowiadasz na posta sprzed ponad 3 lat ? Szacun !

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 3. Data: 2010-06-26 14:22:40
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    Jawor pisze:
    (...)

    Aaaaarniiii !!!

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 4. Data: 2010-06-26 14:33:26
    Od: Arni <n...@s...org>

    Don Pedro pisze:
    > Jawor pisze:
    > (...)
    >
    > Aaaaarniiii !!!

    wiem, probuje cos zdziałac ale byly problemy z pisaniem na pl.news.admin
    i sprawa sie opóźnia

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"