  • Data: 2013-09-12 12:02:48
    Temat: Re: Mandat? Nie tym razem
    Od: AZ <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2013-09-12, Artur Maśląg <n...@w...pl> wrote:

    > Manipulujesz - pytanie które zadałeś jest do tezy który sam wymyśliłeś,
    > a nie Myjk.

    Szczyt wszystkiego - najwiekszy manipulator zarzuca mi manipulacje :-)

    > Siebie zapytaj.

    A Ty jestes jego ambasadorem?

    > Myjk napisał:
    > "Tymczasem wszystko jest zapotrzebowaniem jakiejś części społeczeństwa,
    > chcącgo mieć spokój i bezpieczeństwo jak wychodzą z domu na ulicę (i
    > nietylko). Że nie każdy chce to dostrzec to już inna sprawa.
    > "
    > Śmiem twierdzić, że większość społeczeństwa chce mieć zapewniony
    > względny spokój i bezpieczeństwo. Z tego punktu widzenia średnio
    > kogoś interesuje jaka jest nazwa formacji, która tego pilnuje,
    > byle była wykwalifikowana i skuteczna.

    To co napisal bylo dosc ogolne i moim zdaniem nie dotyczylo niczego
    konkretnie. Napisal, ze wszystko jest zapotrzebowaniem jakiejs czesci
    spoleczenstwa - wiec skoro tak to zapytalem go ktora to czesc
    spoleczenstwa domagala sie gnebienia kierowcow w postaci GITD.

    --
    Artur
    ZZR 1200