  • Data: 2013-11-09 14:29:07
    Temat: Re: Mamo, Tato, kupcie mi dyplom !!
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:909001466.20131109123430@pik-net.pl.invalid...

    > Ale lutować się nauczyłeś zanim poszedłeś do średniej szkoły,
    > nieprawdaż?

    Nie tylko lutować.
    Zdążyłem już być kopnięty przez 220V, chwycić ręką z grzałkę lutownicy 120W,
    wywalić korki wpinając w gniazdko pierwotne uzwojenie trafa liczące 7 zwoi.
    A co uważam za najważniejsze zdążyłem już wtedy odkryć, że zbudowanie
    czegokolwiek według własnego projektu daje mi dużo więcej satysfakcji niż
    powielenie gotowego schematu.

    > Jasssne, bo każdy musi zaliczyć analizę matematyczną.

    Nie pisałem o samej matematyce tylko o innych przedmiotach.
    Miernictwo, układy liniowe, nieliniowe, elementy półprzewodnikowe, teoria
    pola elektromagnetycznego i inne (musiałbym przejrzeć indeks) - to wszystko
    matematyka.
    Według mnie to właśnie dobre podstawy z matematyki pozwalały mi w czasie
    studiów mieć dużo wolnego czasu i zajmować się głównie kajakami (pływaliśmy
    od kwietnia do listopada, a w zimie jeździliśmy naprawiać kajaki i wiosła -
    tak się złożyło, że z powodu remontu Żaka były składowane 70km od Gdańska).
    P.G.