  • 51. Data: 2011-08-12 17:49:06
    Temat: Re: Mam sposob na wiszacych na dupie.
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-08-09 13:51:52 +0200, "Przemysław Czaja" <p...@p...fm> said:

    > Jesteś w stanie określić w które miejsce szyby trafia strumień ze
    > spryskiwacza (mam na myśli wysokość) jest to 10cm od dołu?

    Mniej więcej w połowę. W połowę stojącej pionowo wycieraczki.
    Do głowy mi nie przyszło, by mierzyć tę wartość.

    > podaj również markę i model pojazdu

    Silnik turbo, jeśli potrzebujesz takiej informacji do ocenienia, czy
    mam dobrze ustawione dysze i nie opryskuję innych samochodów...

    > zieeew...

    Bo nie oszczędzam paliwa hamując silnikiem?
    ;-)

    --
    Bydlę

  • 52. Data: 2011-08-12 17:51:07
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-08-09 15:42:17 +0200, elmer radi radisson
    <r...@s...spam.wireland.or

    ???

    --
    Bydlę

  • 53. Data: 2011-08-12 17:53:04
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-08-09 23:06:28 +0200, topek
    <t...@p...pl-zamien-0-na-o> said:

    > To masz jakies dysze wspomagane laserem i kawitacja ;).

    Wrócimy do tego.

    > Na chlopski rozum.

    A nie wystarczy zwykła empiria?
    ;>

    > Wedlug mnie sa dobrze ustawione

    Podobno się nie da, tak twierdziłeś.
    Choć z opisu wynika, że jednak się da.
    Musisz uzgodnić ze sobą zeznania,
    :-)

    --
    Bydlę

  • 54. Data: 2011-08-12 17:54:37
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-08-09 23:59:00 +0200, huri_khan <s...@s...pl> said:

    > Ja widze 3 możliwości:
    > 1. Nie osiągasz prędkości powyżej 70-100km/h?

    Nie przekraczam 190.

    > 2. Lejesz do spryskiwacza Chlorek metylenu.

    Nie.

    > 3. Masz super-hiper system odzyskiwania cieczy zgromadzonej na szybach

    Nie.

    Mam ustawione spryskiwacze tak, by nie tryskały cieczą na inne pojazdy.

    --
    Bydlę

  • 55. Data: 2011-08-12 18:11:34
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-08-09 14:46:44 +0200, LEPEK <n...@n...net> said:

    > O ile nie jeździsz jakimś nietypowym pojazdem z pionową przednią szybą,
    > czy coś, to jestem gotów. Prędkości pozamiejskie, ilość płynu taka,
    > żeby myło (a nie tylko "aby było"), dysze ustawione tak, żeby
    > wycieraczki nie szorowały po suchym szkle i nie ma ch... - musi trochę
    > polecieć za samochód.

    Przyjmuję zakład.
    :-)

    --
    Bydlę

  • 56. Data: 2011-08-12 23:17:25
    Od: Grejon <g...@g...com>

    > Masz zadanie domowe: obejrzeć serial "Zmiennicy", odcinek drugi. Sama
    > końcówka, tak od 53 minuty. Jak obejrzysz, to wróć. ;)

    Dekiel ci odleciał? :-P

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 57. Data: 2011-08-12 23:58:39
    Od: JK <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-08-12 17:49, Bydlę pisze:

    > Silnik turbo, jeśli potrzebujesz takiej
    > informacji do ocenienia, czy mam dobrze
    > ustawione dysze i nie opryskuję innych
    > samochodów...

    O! Jeździsz silnikiem turbo? Szacun!

    JK

  • 58. Data: 2011-08-13 16:42:16
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-08-12 23:17, Grejon pisze:

    > Dekiel ci odleciał? :-P

    To go sobie wsadź! Na głowę! :P

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 59. Data: 2011-08-13 21:28:53
    Temat: Re: mam lepszy
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2011-08-09 20:43, masti pisze:

    > niestety nie choć mogą
    Przecinek, przecinek !!!

    Przykład, siedzisz w rosyjskim więzieniu, przychodzi rozkaz do nadzorcy
    więzienia:
    "Uwolnić niewolno wysłać na sybir."

    I od jednego człowieka zależy twój los, a właściwie od tego, gdzie
    przecinek wstawi.

  • 60. Data: 2011-08-13 21:58:48
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-08-12 23:58:39 +0200, JK <s...@p...onet.pl> said: