  • Data: 2010-05-09 07:59:58
    Temat: Re: Mam pytanie o przysz?o?c radia naziemnego
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 09 May 2010 03:43:50 -0400, Jacek Radzikowski wrote:

    >Hmmm... to zależy. Jeśli temu komuś, kto będzie wkładał tę dyskietkę
    >trzeba będzie zapłacić,

    Tak czy inaczej komus trzeba bedzie zaplacic.

    >W Europie zachodniej, czy
    >w US, automatyczny system zwróci się dość szybko (i nie piszę o poczcie.
    >To mogą być dane telemetryczne zbierane do celów statystycznych, czy
    >cokolwiek innego, co może sobie poczekać na transport).

    Owszem, ale musisz miec odpowiednie zastosowanie.
    Cos na dalekim uboczu, ale w poblizu przystanku autobusu, ktorego dane
    moga poczekac, i absolutnie nie wymaga ciaglego dozoru, chocby alarmu
    kradziezowego czy pozarowego. I jest poza zasiegiem sieci GSM.

    >Jeśli mówimy o hobbyście który sam przenosi dane, to zerowe koszty można
    >przebić wyłącznie lenistwem i wygodą:)

    Tylko jak hobbysta ma to zorganizowac ?
    Zonie zamontowac w aucie, bo ona ma w pracy internet, ale obsluzyc nie
    potrafi, czy nawet nie moze ?

    No chyba ze szczyt lenistwa - w domu sobie wpisujemy pliki do
    sciagniecia, transmituja sie do samochodu automatycznie, w firmie
    samochod sam sciaga, po powrocie do domu sie nimi cieszymy :-)

    J.