  • 1. Data: 2010-05-02 09:59:32
    Temat: Mam linie TP, kogo wybrac do tanich rozmów na stacjonarne
    Od: "amir" <a...@g...pl>

    Mam dylemet,

    Linia TP jest na rodziców, starszej daty ludzie.
    Bardzo duzo lubia rozmawiac przez telefon stacjonarny
    na telefony stacjonarne.

    w neti jest tez jakas oferta non stop jakas liga

    TPSA zaproponowal im przez 6 miesiecy za 1zl pozniej po 90zl
    w tym 20godzin na miesiac. umowa na 24 miesiace

    Czy cos lepszego mozna dostac u innego operatora?

    Prepaidy odpadaja.

    pozdrawiam i dziekuje za sugestie

  • 2. Data: 2010-05-02 16:24:45
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Uzytkownik "amir" <a...@g...pl> napisal w wiadomosci

    > TPSA zaproponowal im przez 6 miesiecy za 1zl pozniej po 90zl
    > w tym 20godzin na miesiac. umowa na 24 miesiace

    Wysmiac, a nastepnie kazac spadac na drzewo.

    > Czy cos lepszego mozna dostac u innego operatora?
    > Prepaidy odpadaja.

    Chyba KAZDY operator da lepsza oferte niz Tepsa.
    Jesli w lokalizacji jest jakis internet, to najlepiej VoIPa im zmontowac
    jakiegos. Jesli lubia bardzo rozliczanie post-paid, to i w tym temacie cos
    im sie znajdzie. W miare szybki net, dobrze skonfigurowana bramka i moze
    nawet ni zauwaza roznicy :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2010-05-02 16:35:33
    Od: "amir" <a...@g...pl>

> [...]
    > im sie znajdzie. W miare szybki net, dobrze skonfigurowana bramka i moze

    voipa maja, internet tez przyzwoity, czas ok 20ms do portali łącze w
    zaleznosci od warunkow od 1mb/1mb do 3/3mb

    ale niestety nie przekonam ich na przeniesienie numeru do operatora voip

    wiec wyboru za duzego nie maja
    netia albo tpsa

  • 4. Data: 2010-05-03 12:52:55
    Od: darpajdp <d...@g...com>

    On 2 Maj, 18:35, "amir" <a...@g...pl> wrote:

> [...]
    > zaleznosci od warunkow od 1mb/1mb do 3/3mb
    >
    > ale niestety nie przekonam ich na przeniesienie numeru do operatora voip

    Wykupić najtańszy abonament w tpsa czy netii z internetem na
    przychodzące rozmowy będzie dotychczasowy nr a na wychodzące voip.
    Optymalne rozwiązanie choć by dlatego, ze telefony alarmowe rzadko
    kiedy działają na voip

  • 5. Data: 2010-05-10 18:22:45
    Od: a...@p...pl

    On Sun, 2 May 2010 11:59:32 +0200, "amir"
    <a...@g...pl> wrote:

> [...]
    >w tym 20godzin na miesiac. umowa na 24 miesiace
    >

    >Czy cos lepszego mozna dostac u innego operatora?

    jak masz firme to wez im Play dla Firm - za 25 zl/netto (umowa na 24
    miesiace z aparatem) - i masz stacjonarne (i Play) bez limitow ! Jak
    nie bierzesz aparatu, to mozesz wziac na 12 miesiecy i wtedy masz 1000
    minut na miesiac na stacjonarne (i Play).

    Przeniesienie z TP do innego operatora nie wiarze sie ze zmiana
    numeru. Numer zabierasz! Dotyczy to wszystkich numerow z TP do innych
    operatorow stacjonarnych i voip. W druga strone to nie dziala.

    czyli numer z TP przenosisz do voip operatora a rodzicom nic sie nie
    zmieni (pod warunkiem, ze lacze i operator voip bedzie dzialac bez
    zarzutu).

    Ja mam bramke voip z wyjsciem na linie pstn, pod ktora podpialem
    bramke gsm (z numerem w Play..wlasnie dla Firm). Wychodzace ida przez
    Play a przychodzace przez voip.

    Innym rozwiazaniem jest bramka gsm z wyjsciem na pstn. Wychodzace
    przez play a przychodzace przez pstn z tpsa. Tylko za duzo nie
    zaoszczedzisz.

    --
    ThinkXtra