  • 11. Data: 2016-02-21 17:22:44
    Temat: Re: Mały wyświetlacz 2x16
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-02-19 17:50, Sebastian Biały wrote:
    > [ciach]

    Dzięki wszystkim za sugestie, mam teraz nad czym kombinować.

  • 12. Data: 2016-02-22 10:50:56
    Od: cezar <c...@t...invalid>

    On 21/02/2016 11:43, badworm wrote:

    > Coś jak w telewizorach plazmowych?

    lub starych crt :-)

  • 13. Data: 2016-02-22 17:11:29
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 21 Feb 2016 17:22:44 +0100, Sebastian
    Biały<h...@p...onet.pl> wrote:
    > Dzięki wszystkim za sugestie, mam teraz nad czym kombinować.

    No ale zdradź jaki wyświetlacz wybrałeś, a może znalazłeś jakiś
    wyjątkowo mały i ładny?
    Z wyświetlaczami jest problem, większość dostępnych to brzydkie
    przemysłowe. Jedynie COG ratują sytuację.

    --
    Marek

  • 14. Data: 2016-02-22 18:14:36
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-02-22 17:11, Marek wrote:
    > No ale zdradź jaki wyświetlacz wybrałeś, a może znalazłeś jakiś
    > wyjątkowo mały i ładny?

    Jeszcze nie wiem, na razie zastanawiam się jakiej szerokości obudowa
    jest maksymalna, aby można było ja trzymać jedna reką i operować
    pokrętlem od kondensatora za pomocą kcuika. Musi tam wejśc jeszcze
    miliwoltomierz.

    > Z wyświetlaczami jest problem, większość dostępnych to brzydkie
    > przemysłowe. Jedynie COG ratują sytuację.

    Zgadza się, ostatecznie wezmę cokolwiek, nawet te oledy z allegro do
    arduino, jak się wypali to wymienie na nastepny itd. Ale wolałbym lcd z
    powodu zasilania bateryjnego.

  • 15. Data: 2016-02-22 18:25:17
    Od: Waldemar <w...@z...fu-berlin.de>

    Am 22.02.2016 um 18:14 schrieb Sebastian Biały:

> [...]
    >
    > Zgadza się, ostatecznie wezmę cokolwiek, nawet te oledy z allegro do
    > arduino, jak się wypali to wymienie na nastepny itd. Ale wolałbym lcd z
    zobacz u chińczyków na Aliexpress. Większość to 80x36mm, ale może jest
    coś mniejszego. No i ceny przystępne, 1.50EUR z przesyłką to nie za
    wiele. Z podświetleniem.

    Waldek

  • 16. Data: 2016-02-22 18:37:43
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-02-22 18:25, Waldemar wrote:
    > zobacz u chińczyków na Aliexpress.

    Kupuje od jakiegoś czasu rózne rzeczy i oczywiście oglądałem. Ale mój
    OLED który mam żre prąd. Znacznie wiecej niż niepodświetlony 2x16.

  • 17. Data: 2016-02-22 20:56:42
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 22 Feb 2016 18:14:36 +0100, Sebastian
    Biały<h...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    do
    > arduino, jak się wypali to wymienie na nastepny itd. Ale wolałbym

    Musi być zdaje się alfanumeryczny? lcd 7 seg z dodatkowymi ikonami
    nie wchodzi w rachubę?

    --
    Marek

  • 18. Data: 2016-02-22 23:04:49
    Od: "AS" <N...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sebastian Biały" napisał w wiadomości grup

    > Ostatecznie wsadzę jakiś graficzny, ale zanim to zrobie moze się
    > jednak trafi normalny alfanum.

    Z graficznych może coś na ST7565, np.:

    http://allegro.pl/ea-dogm132w-6-wyswietlacz-graficzn
    y-2-1-spi-i5987616752.html

    http://www.ebay.com/itm/12864-128x64-Dot-Matrix-Grap
    hic-5v-3v-SPI-LCD-Module-Display-white-Backlight-LCM
    -/221433235091?hash=item338e730693:g:RckAAOSwHQ9WUuZ

    http://www.ebay.com/itm/1-2-12832-128x32-COG-LCD-Mod
    ule-Graphic-Display-ST7565P-Controller-Black-White-/
    291035862427?hash=item43c316d59b:g:8BgAAOxy63FSqCEM

  • 19. Data: 2016-02-23 14:06:27
    Od: cezar <c...@t...invalid>

    On 22/02/2016 22:04, AS wrote:

> [...]
    ule-Graphic-Display-ST7565P-Controller-Black-White-/
    291035862427?hash=item43c316d59b:g:8BgAAOxy63FSqCEM

    Drogawo...

    za $4 z hakiem mozna miec 320x240 TFT z touch panelem
    http://www.ebay.com/itm/172088465109

  • 20. Data: 2016-02-23 15:03:09
    Od: "as" <N...@p...onet.pl>

    Drogawo...

    za $4 z hakiem mozna miec 320x240 TFT z touch panelem
    http://www.ebay.com/itm/172088465109

    Dzięki za info i link - zamówiłem na próbę.
    W wątku głównym chodziło o wyświetlacz o odpowiednio małych rozmiarach (i
    prądzie), inaczej zaproponowałbym popularny wyświetlacz od Nokii 5110 za $2
    :)