  • 11. Data: 2014-08-11 20:30:37
    Temat: Re: Mały problemik.
    Od: MarcinJM <m...@o...pl>

    W dniu 2014-08-11 18:41, Shrek pisze:

    > Coś mi tu nie pasuje - zdał przed zmianą przepisów, to uprawnienia
    > otrzymał - potem musiał tylko otrzymać dokument.

    Zdanie egzaminu jest podstawa do wydania uprawnienia. Nie jest tozsame z
    uzyskaniem uprawnienia.

    MarcinJM gg: 978510 http://www.supervw.com.pl
    kompleksowe remonty old i youngtimer'ów, nadwozi rajdówek
    przeróbki typu "tego sie nie da zrobic"

  • 12. Data: 2014-08-11 20:42:34
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-08-11 19:30, WOJO wrote:
    > Nie śledziłem dalej tego przypadku.
    > Jednak z tego co pamiętam, to była to luka w prawie i nikt nie chciał
    > wziąć na siebie odpowiedzialności za wydanie zalaminowanego świstka.

    No dobra - a jakby zmienił adres zameldowania, to co - zabiorą mu
    uprawnienia, bo nikt świstka nie zalaminuje?

    Shrek.

  • 13. Data: 2014-08-11 20:45:36
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-08-11 19:08, Gof wrote:

    > Uprawnienia dostajesz z datą wydania dokumentu - jak masz szczęście, to
    > dokument został już wydany (i czeka na ciebie w wydziale komunikacji),
    > jak nie masz, to mimo zdanego egzaminu jesteś traktowany tak jakbyś nie
    > miał uprawnień.

    Ok - poszperałem - masz rację.

    Shrek.

  • 14. Data: 2014-08-11 23:02:01
    Temat: Odp: Mały problemik.
    Od: "Johnny" <j...@p...pl>

    > Zdanie egzaminu jest podstawa do wydania uprawnienia. Nie jest tozsame z
    > uzyskaniem uprawnienia.

    Urzędnicze pierdolenie. Co to znaczy "wydanie uprawnienia"? Uprawnienia sie
    nabywa, nie wydaje. Wydawać to się może zupę w restauracji, tudzież Mańce,
    że jej hooy stanął.

    Pozdrawiam Johnny

  • 15. Data: 2014-08-12 02:39:11
    Od: MarcinJM <m...@o...pl>

    W dniu 2014-08-11 23:02, Johnny pisze:

    > Urzędnicze pierdolenie. Co to znaczy "wydanie uprawnienia"? Uprawnienia
    > sie nabywa, nie wydaje. Wydawać to się może zupę w restauracji, tudzież
    > Mańce, że jej hooy stanął.

    Ok, to inaczej: uprawnienie nabywasz w momencie jego wydania przez
    wlaściwy organ (zwany popularnie organem wydającym).
    Szczesliwszy?

  • 16. Data: 2014-08-12 09:47:08
    Od: g...@s...invalid (Gof)

    Johnny <j...@p...pl> wrote:

    > Urzędnicze pierdolenie.

    I niestety zgodne z prawem.

    http://motogof.tumblr.com/

  • 17. Data: 2014-08-12 09:48:05
    Od: g...@s...invalid (Gof)

    WOJO <s...@a...unknown.hehe> wrote:

    > Mając zaświadczenie o zdanym egzaminie na kat. "C" w OSK przystępujesz do
    > kursu na kat. "C+E", więc jesteś traktowany, jakbyś miał uprawnienia do
    > kierowania kat "C".
    > Widzę tu pewną niekonsekwencję w naszym prawie...

    Nie pierwszą i nie ostatnią. Dla mnie to też idiotyzm, że zdałeś egzamin,
    ale nie masz jeszcze uprawnień.

    http://motogof.tumblr.com/

  • 18. Data: 2014-08-12 19:23:44
    Od: "Johnny" <j...@p...pl>

    > Ok, to inaczej: uprawnienie nabywasz w momencie jego wydania przez
    > wlaściwy organ (zwany popularnie organem wydającym).
    > Szczesliwszy?

    Dalej chujnia z grzybnią!
    Może cytujesz jakieś prawo o ruchu drogowym albo inszy kodeks karny, gdzie
    parę linijek wcześniej stoi cuś w stylu: "Potwierdzeniem nabycia uprawnień
    do czegoś tam jest wydanie dokumentu zwanego Prawem jazdy." I dalej:
    "Uprawnienia nabywasz w momencie jego wydania". Domyślnie Prawa Jazdy.
    Inaczej to co napisałeś dalej jest masłem maślanym.

    Pozdrawiam Johnny

  • 19. Data: 2014-08-18 00:24:50
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    Módl się by obrażenia kolegi nie powodowały rozstroju zdrowia dłuższego
    niż 7 dni. Wtedy dopiero zaczynają się problemy. Nawet jeśli miałeś OC
    na skuter a nie miałeś PJ to w efekcie Twoje OC jest nieważne i kolega
    (to się dopiero okaże) będzie mógł Ciebie szarpnąć na kasę za utratę
    zdrowia bo Twoje TU skąd masz OC się wypnie.

    --
    Qlfon, Lublin