  • Data: 2009-06-22 19:33:05
    Temat: Re: Mały namiot na/do motocykla... ;)
    Od: Drutek <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr pisze:

    > tylko dzieki Easy

    No nie tylko.... Dzięki jeszcze raz :)

    > ale nozki troszke wystaja;))

    Ja mam krótkie.... (via gleba fjr na namiot :) - ale kebab uratowny).

    > pe es
    > gratuluje IV miejsca;))))

    Fajnie sie bawiłem. Baks sie strasznie napinał - nawet numery
    rejestracyjne aut znał na pamieć. Tak sie zapatrywał na punkty, ze przy
    30km zgubiłem go pare razy :)
    Ale co sie dziwić, to jego pierwszy rajd. A dostał szpraj do łańcucha
    jeszcze.

    pzd

    Drutek

    PS. Strasznie nas zakręty atakowały w niedziele :)

    --
    klx; 1,5xCBX 650; 1,5xXJ750 seca; xb12s; fjr; fxr;
    Złoty Felkowski Braincap'07