  • Data: 2017-10-19 19:27:09
    Temat: Re: Maly monitorek VGA
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 10/18/2017 1:31 PM, Adam Wysocki wrote:
    > Na zmianę IP też są sposoby - VPN, DynDNS...

    Innymi słowy rozwiązujesz kłopot kogoś kto musi naprawić router na
    srodku sahary. Ja mam jednak tylko kilka metrów do strychu ,lub kilka
    kilometrów jesli jestem poza domem. Po co miałbym rzeźbić? Dostęp do
    sieci mam przez vpna. Ale żeby w tym celu backupować zdalnie system
    kiedy mogę zrobić kilka kroków na strych. Nie rozumiem gdzie tu zysk.