eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaMałosygnałowa dioda Schottky która wlutuje się ładnie na pady 0805 › Re: Małosygnałowa dioda Schottky która wlutuje się ładnie na pady 0805
  • Data: 2010-07-28 18:53:26
    Temat: Re: Małosygnałowa dioda Schottky która wlutuje się ładnie na pady 0805
    Od: Konop <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Niekoniecznie. Pierwsze z brzegu diody w obudowie 0805 maja tylko 10mA.
    > Sam szukałem niedawno i nie mogłem znaleźć. Da się od biedy położyć w to
    > miejsce dioodę micromelf (SOD110) ale są trudno dostępne. NAjlepiej
    > projektować pod SOD80.

    10mA ciągłego czy impulsowego? W takiej pracy ważniejszy jest ten drugi.
    Prąd płynie tylko przez moment... choć fakt, są to pewne udary prądowe i
    warto zostawić pewien zapas.
    Kolejna sprawa - czy z tym montażem automatycznym to aż tak ważne? Nie
    wiem jakie płytki, jakie ilości. Ale pewnie i tak złącza itp. lutuje się
    ręcznie, więc może lutowanie tej diody także ręcznie, to nie byłby
    problem? Reszta płytki oczywiście z automatu ;)...
    Właśnie, a minimelf'y??

    Konop