  • Data: 2013-03-15 08:50:53
    Temat: Re: Mało palący dla kobiety
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-03-15 07:37, J.F. pisze:

    > Ty to kapelusznik jestes, ale ja gazu nie oszczedzam, hamulca z
    > koniecznosci tez, a i tak mi klocki dlugo wytrzymuja.

    A co ma do tego moje wyimaginowane kapelusznictwo? Myślisz, że ja
    jeden te samochody eksploatuję przez tyle lat?

    > Tarcze w zasadzie sa wieczne, o ile sie nie pilnuje przepisowego wymiaru z
    > suwmiarka, bo i po co :-)

    A tak, konsekwencje takiego podejścia można czasem obejrzeć - włos się
    na głowie jeży jak człowiek na to patrzy.

    > Ech, prawie jak sierra :-)

    Jak to prawie jak sierra? Tam w ogóle nie wymieniałeś? Żeby była
    jasność (bo może nieczytelnie napisałem) - klocki były wymienione
    wcześniej, przed założeniem książki 'poasowej' i nie pamiętam
    kiedy (musiałbym pokopać w archiwum, ale mi się nie chce).
    Póki co, nie zanosi się na na kolejną wymianę.

    > Ale mondeo to jednak g* wort :-(

    Jak to ford - dobrze, że mazdy nie zepsuł ;)

    > No i jak sie potem pochwalic tym plikiem faktur za naprawy :-)

    Jakim plikiem faktur? Plik faktur o niczym nie świadczy.