  • Data: 2012-01-12 16:13:50
    Temat: Re: Mało brakowało... - [film]
    Od: AZ <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-01-12, DoQ <p...@g...com> wrote:

    > Tiaa.. obserwuje takich pojebów turlając się w korku na odcinku
    > Piaseczno-Al. Wilanowska. Jadę sobie spokojnie, może ze 2-3x zmienię pas
    > a i tak spotykamy się w luźniejszym miejscu na wysokości Ursynowa czy
    > Wilanowskiej...

    Korek to i owszem, ale sa tacy co twierdza, ze jak ktos ich za Warszawa
    wyprzedzi i zniknie to go spotyka 3 samochody dalej na swiatlach
    przed Lublinem...

    A co do korkow to wlasnie takie zachowanie wydluza stanie, bo zamiast
    toczyc sie pasem na ktorym sie jest skacza idioci to z jednego na drugi
    to z drugiego na trzeci i tak w kolko a ja jadac jednym pasem caly czas
    jestem w ich poblizu :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200