  • 1. Data: 2011-05-07 15:44:30
    Temat: Małe przyspieszenie Peugeot'a Speedfight'a
    Od: kewo96 <kewinkedzierski@_NOSPAM_wp.pl>

    Witam. Mam skuter Peugeot Speedfight 50cmm w wersji sportowej silver
    sport. Gdy go kupiłem skuter jak na 50 miał niezłe przyspiesznie i był
    szybki, lecz od jakiegoś czasu zauważyłem że na starcie skuter jest troche
    wolny i nie rusza tak szybko jak wcześniej. Gdy już się rozpędzi to idzie
    szybko, ale na starcie muli. Co to może być? Licze, że mi pomożecie.

  • 2. Data: 2011-05-07 15:50:27
    Temat: Re: Małe przyspieszenie Peugeot'a Speedfight'a
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "kewo96" <kewinkedzierski@_NOSPAM_wp.pl> napisał w wiadomości
    z.pl...
> [...]
    > troche wolny i nie rusza tak szybko jak wcześniej. Gdy już się rozpędzi
    > to idzie szybko, ale na starcie muli. Co to może być? Licze, że mi

    Musisz wymienic rolki wariatora. Sprawdzic pasek. Tyle. Bedzie smigal jak
    nowy:-)

    --
    Grzybol

  • 3. Data: 2011-05-07 17:57:06
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "kewo96" napisał w wiadomości grup
    y.scigacz.pl...

[...]
    ============

    Sprawa oczywista. Miałem podobnie.
    Podrosłeś w międzyczasie, nabrałeś mięska no i za dużo słodyczy. Przytyło
    się z 15 kg to i skuter gorzej przyspiesza.

  • 4. Data: 2011-05-07 18:30:35
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w wiadomości
    > Sprawa oczywista. Miałem podobnie.
    > Podrosłeś w międzyczasie, nabrałeś mięska no i za dużo słodyczy. Przytyło
    > się z 15 kg to i skuter gorzej przyspiesza.

    oczywiściejegoojcze...

    --
    Grzybol

  • 5. Data: 2011-05-07 20:57:42
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

> [...]
    > wolny i nie rusza tak szybko jak wcześniej. Gdy już się rozpędzi to idzie
    > szybko, ale na starcie muli. Co to może być?

    Zarósł tłumik w zwei-takcie ?

    Pzdr

    JKK