  • Data: 2013-06-26 17:40:28
    Temat: Re: Małe a duże ;) (lupa do tabletu)
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Gotfryd Smolik news" Pine.WNT.4.64.1306261650480.1192@quad

    > No chyba że nie miałeś nigdy w ręce, to możesz nie wiedzieć :|

    Miałem soczewki Fresnela w rękach -- są bardzo przydatne.

    Mam 3 wady wzroku (wrodzone) i niedowidzenia oka lewego,
    ale dla mnie w ,,terenie'' (gdzie nie mam lupy a dobrze
    widzę, bo po prostu muszę -- jazda samochodem jest dobrą
    motywacją) rozdzielczość mego Ace jest zbyt mała -- widzę
    pojedyncze piksele.

    Teraz prawie nic nie widzę, ale wystarczy, że pojeżdżę trochę
    i wzrok poprawia się niesamowicie!

    -=-

    Dlaczego piszę o lupie? Bo tyle samo widać na 4 calach
    powiększonych lupą, ile widać na 7 calach bez lupy,
    jeśli w obu wypadkach jest ta sama rozdzielczość ekranu. :)

    A lupa mało waży, mało zajmuje miejsca, jest wielozadaniowa, ;)
    nie pobiera energii elektrycznej z akumulatora i niewiele kosztuje.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'