  • Data: 2006-05-19 16:33:29
    Temat: Re: Mała sieć blokowa a prawo
    Od: "EvalDl" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Olek" <o...@p...onet.pl> wrote in message
    news:e4kr2h$pai$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Pewnie masz rację ale nie bycie watowcem nie jest zaletą wobec
    > usługobiorców. Nie mogą odliczać czyli płacą więcej.
    > --
    > Olek

    Nie pamiętam jak jest w ustawie, ale chyba każdy wydatek związany z
    korzystaniem z internetu bez względu na to, czy jest to faktura, czy
    rachunek osoba fizyczna może odliczyć. W końcu rachunek też potwierdza
    poniesienie wydatku przez ludka.

    Nie bycie VATowcem nie jest zaletą dla usługobiorcy biznesowego, ale dla
    prywatnych ludków chyba nie powinno być problemu.

    Proszę o opinię kogoś, kto jest w temacie. Mi w biurze rach. powiedzieli,
    jak zakładałęm firmę, że nie ma obowiązku rejestrować sięjako VAT-owiec, ale
    FV dla firm wystawiać wtedy mógł nie będę, tylko rachunki.