    From: Bulba <b...@i...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Mała sieć blokowa a prawo
    Date: Wed, 17 May 2006 19:28:55 +0000 (UTC)

    KM <k...@p...onet.pl> wrote:

    > Przestudiowałem już na trzepaku opcje na stowarzyszenie i na działalność, i
    > niezbyt mi się to podoba. Straszna biurokracja. Czemu to taki problem, że
    > kilku znajomych chce mieć tańszy i lepszy dostęp do internetu??

    Zapytaj tych, na których głosowałeś w ostatnich wyborach do parlamentu.
    Wiem, śmierdzi to naiwnością. Niemniej jednake prawda jest taka, że prawo
    stanowią prawodawcy, na których (nie koniecznie tych których ostatecznie
    to prawo stanowić będą) głosowałeś, więc poproś ich życzliwie, by zapracowali
    na Twoje poparcie, lub na dietę którą dostają. W przeciwnym wypadku są dość
    spore szanse, że kilku znajomych chcących pójść sobie na piwo będzie
    "takim problemem" w przyszłości ;)

    Pozdrawiam,

    Bulba

    BP, NMSP + PS: Do wyboru miałem zasugerowanie, byś kupił sobie kamizelkę
    kuloodporną a potem z biurokracją walczył z wykorzystaniem karabinu
    maszynowego... Wydaje mi się że upierdliwość w stosunku do "wybrańców
    społeczeństwa" podpada pod niższą szkodliwość społeczną ;)

    --
    "It's better to keep your mouth shut and be thought a fool than to
    open it and remove all doubt."