eGospodarka.plGrupypl.rec.telewizjaMaksymalnie schowane ustawienie satki na poludniowym balkonieRe: Maksymalnie schowane ustawienie satki na poludniowym balkonie
  • Data: 2010-02-26 20:12:22
    Temat: Re: Maksymalnie schowane ustawienie satki na poludniowym balkonie
    Od: Jerzy Pastusiak <p...@s...pam.szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

    zobacz jeszcze edukacyjnie rysunki, dla (48.15N, 11.58E):

    http://www.satlex.de/de/azel_calc.html
    http://sci.pam.szczecin.pl/~pastupam/satel/az/

    oraz
    http://sci.pam.szczecin.pl/~pastupam/satel/test/

    sadze, ze obliczenia to moga ci pokazac miejsce zgrubsza,
    nigdy nie wiadomo co bedzie zaslanilo talerz

    najdokladnieniej zobaczycz, jezeli bedzie slonce, gdzie ustawic
    talerz: 2 marca, godz. 12:20), ale jutro tez masz slonce nizej
    tylko o 1,1 st

    powodzenia, jp
    __________________________________
    On Fri, 26 Feb 2010, topek wrote:

    | Dzieki za link.
    | Takie dane mi wyszly:
    | Miasto AZ EL
    | München 178.14 ° 34.71 °
    | No ale to jest elewacja anteny?
    | Czy na antene pod takim katem mi pada sygnal?
    | Tylko 34° wzgledem czego? Pionu czy poziomu?
    |
    | Na stronie TechniSatu jest jeszcze taka grafika:
    | http://img27.imageshack.us/img27/5913/antenastopnie.
    png