  • Data: 2009-01-05 16:08:42
    Temat: Re: Maja jaja czy to już głupota?
    Od: RadoslawF <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2009-01-05 16:23, Użytkownik Marcin napisał:

    > Ale pizzę wszyscy chcą mieć jak najtaniej. Ciekawe co powiedzielibyście,
    > gdyby Wasza pizzernia przysłała ulotkę: " w trosce o naszych pracowników
    > kupiliśmy im pojazdy z podgrzewanymi siedzeniami oraz z pełnym pakietem
    > bezpieczeństwa. Kosztowało nas to mnóstwo kasy, więc od dziś pizza nie
    > kosztuje 30 PLN a 70 PLN. Dziękujemy za wyrozumiałość".

    U mnie nie kosztuje do 30pln a wożą samochodami.
    Jak spadnie 10cm śniegu to takim skuterkiem sobie można
    co najwyżej po parkingu piruety robić a nie wyjechać na miasto.

    > Wszyscy gonią za kasą, więc ... Skoro goście na skuterkach chcą jeździć to
    > ich sprawa. Gdyby mieli jaja, to postawiliby się wszyscy właścicielowi i
    > może ten coś wymyśliłby. A tak? Są dymani.

    Kiedy najczęściej to wożą dzieciaki dla których to pierwsza praca lub
    studenci którzy sobie dorabiają. Oni nie mają wielkiego wyboru.