  • 1. Data: 2016-12-23 15:26:56
    Temat: Re: Magiczna naklejka
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "J.F."

    Jak myslicie - dziala tak dobrze jak na filmie ?

    http://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/nauka-i-technika
    /naklejka-kt%C3%B3ra-oszuka-fotoradar-i-ochroni-prze
    d-mandatem-mo%C5%BCna-j%C4%85-kupi%C4%87-w-interneci
    e/ar-AAlDZN2
    ---
    Tak, tak jak na filmie :-)

    Gorzej, że pewnie nie zadziała tak dobrze na fotoradarze. Listek można też
    nalepić. No i można z premedytacją zasłonić pół (a razie potrzeby całą)
    tablicy jak to ponoć robił komendant policji w Katowicach (wywalili go z
    roboty czy dalej żyje za nasze pieniądze ?).

  • 2. Data: 2016-12-23 15:45:38
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2016-12-23 o 15:26, re pisze:

> [...]
    > całą) tablicy jak to ponoć robił komendant policji w Katowicach
    > (wywalili go z roboty czy dalej żyje za nasze pieniądze ?).

    Numery też odczytywane są z naklejki na szybie.
    T.

  • 3. Data: 2016-12-23 16:01:37
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2016-12-23 o 15:45, T. pisze:

    > Numery też odczytywane są z naklejki na szybie.
    > T.

    Chyba na potrzeby NASA.

  • 4. Data: 2016-12-23 16:20:09
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2016-12-23 o 15:45, T. pisze:

    > Numery też odczytywane są z naklejki na szybie.

    Są naklejki na tablice, to będą też na szybę.

  • 5. Data: 2016-12-23 17:21:56
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "T."

> [...]
    > (wywalili go z roboty czy dalej żyje za nasze pieniądze ?).

    Numery też odczytywane są z naklejki na szybie.
    Jaaasne, kierowcy nie da się rozpoznać, ale numery są :-)

  • 6. Data: 2016-12-23 17:22:18
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "nadir"

    > Numery też odczytywane są z naklejki na szybie.

    Są naklejki na tablice, to będą też na szybę.
    ---
    No i na czoło :-)

  • 7. Data: 2016-12-23 17:52:13
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Fri, 23 Dec 2016 15:45:38 +0100, T. napisał(a):

    > Numery też odczytywane są z naklejki na szybie.

    Miejska legenda :)
    Za niskie rozdzielczości i za długie czasy naświetlania/błysku.

    Może jedynie w jakiś super warunkach oświetleniowych i przy niezbyt dużych
    prędkościach.

  • 8. Data: 2017-01-09 20:07:05
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2016-12-23 o 17:52, Tomasz Pyra pisze:

    > Miejska legenda :)
    > Za niskie rozdzielczości i za długie czasy naświetlania/błysku.

    Ile trwają te błyski?

  • 9. Data: 2017-01-10 01:05:56
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Poldek,

    > Ile trwają te błyski?

    Poniżej 1 ms jeśli lampa pracuje ze skracaniem błysku.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 10. Data: 2017-01-22 14:59:30
    Od: j...@i...pl

    On Fri, 23 Dec 2016 15:45:38 +0100, "T." <k...@i...pl> wrote:

    >Numery też odczytywane są z naklejki na szybie.

    U mnie akurat naklejka jest naklejona tak, że numer zasłoniety jest
    przez wycieraczkę ;)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06