  • 1. Data: 2012-12-21 20:02:22
    Temat: Made in Straż Miejska [Crosspost]
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    10 grudnia i 11 grudnia kierowcy zaparkowali przy Hoene-Wrońskiego
    (Wrocław) jak
    gdyby nigdy nic. Gdy wrócili do swoich aut, przecierali oczy ze zdziwienia.
    Pod znakiem zakazu zatrzymywania nie było już tabliczki zezwalającej na
    parkowanie na chodniku. Za to 33 samochody miały założone na przednich
    kołach blokady. A za wycieraczkami zaproszenie do kasy, by opłacić mandat.

    Jeszcze do końca roku zostało kilka dni i widać że chłopaki starają się
    jak mogą by normy wyrobić i premii świątecznej nie stracić. A że ich
    metody w większości są "poniżej pasa" to myślę że mało kogo to zdziwi do
    czego są zdolni.
    Zastanawiam się tylko ilu z tych zablokowanych zapłaci mandaty. Obawiam
    się że żaden. A z drugiej strony to ich powinno się do sądu podać.

    http://www.gazetawroclawska.pl/artykul/724855,ktos-k
    radnie-znak-a-straz-miejska-korzysta-i-zaklada-bloka
    dy,id,t.html

    --
    Krzysiek
    http://www.zmieleni.pl/

  • 2. Data: 2012-12-21 20:19:59
    Temat: Re: Made in Straż Miejska [Crosspost]
    Od: DJ <j...@p...onet.pl>

    On 2012-12-21 20:02:22 +0100, Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> said:

> [...]
    > Pod znakiem zakazu zatrzymywania nie było już tabliczki zezwalającej na
    > parkowanie na chodniku. Za to 33 samochody miały założone na przednich

    Tak 33 wszystkie zusamen do kupy? toż to musiały być chyba wszystkie
    klamry jakie mieli w posiadaniu.

    > Zastanawiam się tylko ilu z tych zablokowanych zapłaci mandaty. Obawiam
    > się że żaden. A z drugiej strony to ich powinno się do sądu podać.

    Jeśli była to jedynie kwestia kradzieży tabliczki, to ZDIUM ma rejestr
    oznakowań dróg w swoim zarządzie, i z prawnego punktu widzenia ten stan
    jest obowiązujący, nie to czy tabliczka tam fizycznie wisiała (ktoś
    ukradł) lub jaka była jej treść (ktoś zamazał/uszkodził/dopisał).

    --
    DJ

  • 3. Data: 2012-12-21 20:43:16
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    tranet.pl
    *Krzysztof 45" <"mekar[wytnijto]* napisał(-a):

> [...]
    > zezwalającej na parkowanie na chodniku. Za to 33 samochody miały
    > założone na przednich kołach blokady. A za wycieraczkami zaproszenie

    Ciekawe, że jeszcze nikt nie wpadł na pomysł, żeby na takie okazje mieć
    mobilnego "flexa" w bagażniku...

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 4. Data: 2012-12-21 20:43:38
    Od: "zbisa" <z...@g...pl>

    Użytkownik "Krzysztof 45" <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> napisał w wiadomości
    > Pod znakiem zakazu zatrzymywania nie było już tabliczki zezwalającej na
    > parkowanie na chodniku. Za to 33 samochody miały założone na przednich
    > kołach blokady. A za wycieraczkami zaproszenie do kasy, by opłacić mandat.

    Okolice Politechniki to od bardzo już długiego czasu "złote eldorado" dla
    SM. Kilka dużych budów (każda ze sporym placem działania) wycięło potężną
    liczbę miejsc do parkowania. Dodatkowo, niedawno miasto rozszerzyło w
    okolicy płatne strefy parkowania. Praktycznie każdego dnia (nawet
    dwukrotnie) SM w sile dwóch "dostawczaków" wypełnionych żółciutkimi
    blokadami robi rundkę po okolicy i po godzince "dostawczaki" są puste.
    Litości nie ma - jeśli jakieś autko chociaż trochę "wystaje" np. na
    zakreskowany obszar jezdni to blokada jest bankowa... Ktoś zdemontował
    tabliczkę pod znakiem zakazu parkowania, więc przy codziennym "obchodzie
    złotego rewiru" wykorzystali okazję... :-(

    --
    serdeczności! zbisa
    lubię: http://wroclaw.fotopolska.eu - Wrocław na fotografii

  • 5. Data: 2012-12-21 20:46:53
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2012-12-21 20:19, DJ pisze:
    > Tak 33 wszystkie zusamen do kupy? toż to musiały być chyba wszystkie
    > klamry jakie mieli w posiadaniu.

    Nawet im brakło. Reszcie tylko pozostawili informacje o mandacie za
    wycieraczką.

> [...]
    > widzenia ten stan jest obowiązujący, nie to czy tabliczka tam
    > fizycznie wisiała (ktoś ukradł) lub jaka była jej treść (ktoś

    Oczywiście. Więc jestem ciekaw jak to finalnie się skończy. Może ktoś
    skrobnie tu wtajemniczony.
    Ktoś powinien tej instytucji porządnie skopać cztery litery jakimś
    pozwem zbiorowym. Przecież to normalne nękanie i ograniczanie swobody.
    --
    Krzysiek
    http://www.zmieleni.pl/

  • 6. Data: 2012-12-21 20:52:24
    Od: "zbisa" <z...@g...pl>

    Użytkownik "Big Jack" <a...@b...zz> napisał w wiadomości

    > Ciekawe, że jeszcze nikt nie wpadł na pomysł, żeby na takie okazje mieć
    > mobilnego "flexa" w bagażniku...

    kiedyś na Norwida widziałem jak funkcjonariuszka SM obfotografowywała
    niewłasciwie zaparkowany samochód (drań stał lekko z ukosa i lewe tylne koło
    wlazło na zakreskowany obszar jezdni). Najpierw dokładnie przed założeniem
    blokady a potem po jej zamontowaniu... Jak nie będzie kamer w okolicy to
    trudno będzie udowodnić KTO urżnął blokadę, ale tłumaczeń trzeba będzie
    odbyć sporo...

  • 7. Data: 2012-12-21 21:01:35
    Temat: Re: Made in Stra? Miejska [Crosspost]
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2012-12-21 20:43, zbisa pisze:
    > Litości nie ma - jeśli jakieś autko chociaż trochę "wystaje" np. na
    > zakreskowany obszar jezdni to blokada jest bankowa...
    Widziałem na Wyspiańskiego takie ledwo wystające zablokowane. Nóż się w
    kieszeni sam otwiera na to co oni robią.
    No ale cóż, puki im nikt nie da popalić, to tak jak Dutkiewicz
    zapowiada, będzie rozwijał tą formację.
    --
    Krzysiek
    http://www.zmieleni.pl/

  • 8. Data: 2012-12-21 21:04:48
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    k.gda.pl
    *zbisa* napisał(-a):

    > Jak nie
    > będzie kamer w okolicy to trudno będzie udowodnić KTO urżnął blokadę,
    > ale tłumaczeń trzeba będzie odbyć sporo...

    Złomiarz, za dwie dychy. Wiem, naiwne tłumaczenie, ale jakby straszacy
    wiejscy stracili kilka blokad, to może w końcu sami by się chociaż raz
    wkurwili.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 9. Data: 2012-12-21 21:22:09
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Krzysztof 45" <"mekar[wytnijto] wrote:

    > Widziałem na Wyspiańskiego takie ledwo wystające zablokowane.

    A tak zgodnie z przepisami
    (nie ryzykując wywiezienia auta- zakładam, że nie blokuję ruchu),
    to jak długo taki zablokowany mogę stać?
    Bo mi się akurat nie spieszy - to jest jedna opłata czy
    za każdy dzień z blokadą coś liczą?

  • 10. Data: 2012-12-21 21:51:48
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2012-12-21 21:22, cef pisze:
> [...]
    > to jak długo taki zablokowany mogę stać?
    > Bo mi się akurat nie spieszy - to jest jedna opłata czy

    Na ul. Wielkiej we wrocku przed urzędem pracy zablokowana skoda
    oznakowana znaczkiem o niepełnosprawności właściciela stała dobre dwa
    tygodnie jak nie dłużej o ile dobrze pamiętam. Tylko domyślam się że tam
    był spór o to, że niedawno jeszcze była w tym miejscu koperta dla
    niepełnosprawnych, potem ją zlikwidowali mądrzy inaczej ludzie.
    Czy blokada była zdjęta i właściciel odjechał, czy wywiozła ją laweta,
    tego nie wiem.
    --
    Krzysiek
    http://www.zmieleni.pl/