  • Data: 2012-12-21 20:46:53
    Temat: Re: Made in Straż Miejska [Crosspost]
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-12-21 20:19, DJ pisze:
    > Tak 33 wszystkie zusamen do kupy? toż to musiały być chyba wszystkie
    > klamry jakie mieli w posiadaniu.

    Nawet im brakło. Reszcie tylko pozostawili informacje o mandacie za
    wycieraczką.

    > Jeśli była to jedynie kwestia kradzieży tabliczki, to ZDIUM ma
    > rejestr oznakowań dróg w swoim zarządzie, i z prawnego punktu
    > widzenia ten stan jest obowiązujący, nie to czy tabliczka tam
    > fizycznie wisiała (ktoś ukradł) lub jaka była jej treść (ktoś
    > zamazał/uszkodził/dopisał).

    Oczywiście. Więc jestem ciekaw jak to finalnie się skończy. Może ktoś
    skrobnie tu wtajemniczony.
    Ktoś powinien tej instytucji porządnie skopać cztery litery jakimś
    pozwem zbiorowym. Przecież to normalne nękanie i ograniczanie swobody.
    --
    Krzysiek
    http://www.zmieleni.pl/