  • 1. Data: 2011-12-03 21:29:52
    Temat: Macna Lily info szukam
    Od: "Sta$" <s...@o...pl>

    Cześć
    Czy ktoś z Was przerabiał temat połączenia tejze kurtki ze spodniami? Mi
    obojetne ale dziewcze uparło się na ten model, a nigdzie nie znalazłem info
    o zamku oraz kompatybilnych spodniach. Ktos coś?

    --
    PozDR
    Sta$

  • 2. Data: 2011-12-05 09:08:47
    Temat: Re: Macna Lily info szukam
    Od: "Mat S" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sta$" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > obojetne ale dziewcze uparło się na ten model, a nigdzie nie znalazłem
    > info o zamku oraz kompatybilnych spodniach. Ktos coś?

    A telefon do sklepu z tym szpejem nie będzie szybszym sposobem?

    MS

  • 3. Data: 2011-12-31 09:10:03
    Od: Ern <s...@w...stad>

    Nie wiem czy jeszcze aktualne, ale moja żona ma takową kurtkę i bez
    problemu się spina ze spodniami Suomy.

    Ern.