    Date: Sat, 30 Jun 2012 10:27:00 +0200
    From: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Mackintosh (czy można żyć bez oddychania?)
    <fkxoirdlfjae$.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info>
    <4fed65ea$0$1220$65785112@news.neostrada.pl>
    <jskspl$2nm$1@inews.gazeta.pl>
    <4fee1133$0$1227$65785112@news.neostrada.pl>
    <jsl72u$f6d$1@news.task.gda.pl>
    <4fee2963$0$26689$65785112@news.neostrada.pl>
    <jsldgm$tct$1@news.task.gda.pl>

    W dniu 30.06.2012 01:25, Tomasz Potega pisze:
    > Zgadza się - w świecie Mac OS X jest to wynalazek z roku 2011.
    > Mój Snow Leopard tego nie ma, nie mówiąc o wersjach wcześniejszych.

    Na Liona przesiadłem się z ciekawości jak się tylko ukazał. Przy okazji
    kolejna przewaga. W ciągu 20 min miałem nowy system, bez jakichkolwiek
    ingerencji i zmianie w swoich ustawieniach, danych, zainstalowanych
    aplikacjach. Zresztą już drugi raz bo tak samo zmieniałem z Leoparda.
    Win najlepiej zainstalować od zera bo upgrade czasami "nie wychodzi" jak
    trzeba. Aha i kosztowało to mnie jakieś 20EUR. Ile kosztuje upgrade
    pełnej wersji Win Vista Ultimate do Win 7 Ultimate? Zaoszczędziłem
    jakieś jakko licząc 1000 zł, co nie?

    Swoją drogą głupio że we wcześniejszych można było okno modufikować
    tylko ciągając za lewy narożnik, choć szczerze mówiąc dopiero teraz
    sięgnąłem po MBP żony z SL i faktycznie tak jest. Nie zauważyłem
    wcześniej przez dobre 2 lata korzystania. Ale jestem zaślepiony, wiem. ;)

    > Działa Ci wybieranie grupy plików w widoku ikon? Znowu - mój Snow
    > Leopard tego nie potrafi. A to dosyć prosta sprawa.

    Tak, działa bez problemu w Lion i w Snow Leopardzie. Przed chwilą
    sprawdziłem. Może ma Pan gdzieś coś poprzestawiane? W jeszcze
    wcześniejszym Leopardzie też działało i nawet w przedpotopowym Panther i
    Tiger, bo miałem te systemy a część mojej pracy polega właśnie na
    selekcjonowaniu m.in. zdjęć, więc zaznaczenia grupami używam cały czas.

    --
    Tomasz Jurgielewicz
    Masz problem z kolorem? Wal śmiało!