    From: Przemysław Ryk <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Mackintosh (czy można żyć bez oddychania?)
    Date: Fri, 29 Jun 2012 16:04:29 +0200
    Sender: p...@g...com
    <4feb83d2$0$26684$65785112@news.neostrada.pl>
    <4...@m...przemekryk.no-ip.info>
    <4fed66cd$0$1311$65785112@news.neostrada.pl>

    Dnia Fri, 29 Jun 2012 10:26:52 +0200, Tom01 napisał(a):

    > Akurat. Skrzynka MBP to jeden alumioniowy odlew. Nie widziałem czegoś
    > takiego ani w żadnym DELLu ani HP.

    And? Skoro z kilku części jest zrobiona, to musi być gorsza?

    > Przykłady podałem. Ta sama konfiguracja kosztuje praktycznie tyle samo.

    Podałeś screeny. Konkretnej konfiguracji workstacji na ich podstawie
    sprawdzić nie szło.

    > Przecież napisałem wczesniej, że nie miałem okazji oglądać popsutego
    > japcoka. Siłą rzeczy więc nie sprawdziłem jak działa rękojmia.

    A wieszającego się widizałeś? :)

    > Rynek monitorów lepszej jakości jest bardziej klarowny. Monitory Apple
    > są piękne, ale aż za piękne. Za podobne pioeniądze można mieć lepszego
    > EIZO czy NECa.

    Za podobne pieniądze mogę też mieć lepszą parametrami workstację. Z lepszymi
    warunkami serwisu. Może nie z taką ładną budą. :)

    [ Taka dziewczyna, jak już zacznie coś w kierunku faceta uskuteczniać, to ]
    [ on daje się prowadzić jak cielę na rzeź... ]
    [ ...I przeważnie to jest rzeź... (Musk) ]