  • 21. Data: 2012-02-15 12:03:07
    Temat: Re: Mały automat
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    VW/Skoda daje do swoich aut skrzynie DSG:
    http://www.motofakty.pl/artykul/przekladnia_dsg_2.ht
    ml

    Podobno ma toto działać właśnie bardzo płynnie, głądko i szybko (dwa
    sprzęgła). Ale nie testowałem.

    MJ

  • 22. Data: 2012-02-15 16:29:40
    Temat: Re: Ma?y automat
    Od: ojciec <e...@p...pl>

    W dniu 2012-02-14 06:46, CM pisze:

    > co ci? ?mieszy? Mam ja i dwie kolezanki z aerobiku i wszyskim si?po doba
    > (cho? m?j kolor naj?adniejszy - rudy)
    >
    > Kalinka

    Ze to Koreańczyk a nie Japończyk.

  • 23. Data: 2012-02-15 16:53:10
    Od: "news" <s...@m...com>

    >Ze to Korea?czyk a nie Japo?czyk.

    popraw se kodowanie bo simiecisz

  • 24. Data: 2012-02-15 20:30:59
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Wed, 15 Feb 2012 16:53:10 +0100, news napisał(a):

    > popraw se kodowanie bo simiecisz

    Nieprawda, wszystko jest u niego dobrze.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 25. Data: 2012-02-15 20:40:18
    Od: Marvin <m...@f...com>

    > Ja nie jestem zwolennikiem skrzyn polautomatycznych. Z malych polecilbym
    > Ci zdecydowanie Getz'a/i20 w dalszej kolejnosi male Reanult (Clio,
    > Modus) lub Puga 207.

    Rozumiem że w tych autach skrzynia jest raczej automatyczna i sprzęgło
    hydrokinetyczne?

    A w takiej Toyocie?

    Bo to jest chyba inna skrzynia od MMT kładzionej masowo. Lewarek jest inny.

    http://otomoto.pl/toyota-yaris-automat-jak-nowy-ksia
    zka-serws-C10799709.html

    Marvin

  • 26. Data: 2012-02-15 21:32:15
    Od: "news" <s...@m...com>

    >Nieprawda, wszystko jest u niego dobrze.

    to dlaczemu wychodza krzaki?

    ..

  • 27. Data: 2012-02-15 21:42:14
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Wed, 15 Feb 2012 21:32:15 +0100, news napisał(a):

    > to dlaczemu wychodza krzaki?

    Bo zepsułeś szanowny newsie mu kodowanie.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 28. Data: 2012-02-16 10:48:11
    Od: Robson <r...@...pl>

> [...]
    ml

    > Podobno ma toto działać właśnie bardzo płynnie, głądko i szybko (dwa

    Ale ja nie mam DSG tylko Jatco JF506E.

  • 29. Data: 2012-02-16 10:54:39
    Od: Robson <r...@...pl>

    W dniu 2012-02-15 20:40, Marvin pisze:

> [...]
    >
    > A w takiej Toyocie?
    >
    > Bo to jest chyba inna skrzynia od MMT kładzionej masowo. Lewarek jest inny.

    Jest szansa, że to normalny automat, trzeba by pod maskę zajrzeć. W tym
    roczniku były skrzynie U340E albo XA-10LN (cvt).
    Pierwsza oznaką jest kształt rowków przy wybieraku, zobacz tu:
    http://photos01.otomoto.pl/photos/original/C22/86/05
    /C22860500_6.jpg
    To jest 100% CVT.