  • 21. Data: 2016-11-17 20:54:13
    Temat: Re: Wersja uproszczona art. 3.1 Re: Ma ktoś konto
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "007"

    >>> Od niektórych nie można wymagać.

    Ba, można prosić o stosowanie sie do zasad, ale i tak gamoń zignoruje.
    ---
    A szczaw skomentuje

  • 22. Data: 2016-11-18 09:41:41
    Temat: Re: Ma ktoś konto na http://forum.vw-passat.pl/ ?.
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    > Wziąłbyś się za czytanie tego regulaminu by koledze wyjaśnić a nie za
    > grupowego ciecia robił :-)

    Z zadady nie czytam regulaminów forów internetowych. Mam gdzies regulaminy
    forów internetowych. Sorry taką ma zasadę. Nie będę czytał czegoś co
    nawymyślał jakiś palant jeden z drugim.

    Endriu

  • 23. Data: 2016-11-18 09:42:31
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    > Napisałbym, ale i tak nie przeczytasz.

    Jak napiszesz to przeczytam.

    Endriu

  • 24. Data: 2016-11-18 18:41:31
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Endriu"

> [...]

    Z zadady nie czytam regulaminów forów internetowych. Mam gdzies regulaminy
    forów internetowych. Sorry taką ma zasadę. Nie będę czytał czegoś co
    Ależ nie tłumacz się bez sensu. Wiadomo, że nikt tego nie czyta co nie
    zmienia sprawy, że może tam jest odpowiedź.

  • 25. Data: 2016-11-23 16:20:32
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    > Ależ nie tłumacz się bez sensu. Wiadomo, że nikt tego nie czyta co nie
    > zmienia sprawy, że może tam jest odpowiedź.

    Drugi tydzień próbuję dowiedzieć się na ichniejszym czacie, co zrobić, żeby
    wysyąłć tam nowe wątki. Dalej brak odpowiedzi.

    Endriu

  • 26. Data: 2016-11-23 20:48:26
    Od: masti <g...@t...hell>

    Endriu wrote:

    > Drugi tydzień próbuję dowiedzieć się na ichniejszym czacie, co zrobić, żeby
    > wysyąłć tam nowe wątki. Dalej brak odpowiedzi.

    pogłaskać Cię po główce? czy co?

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 27. Data: 2016-11-23 20:49:00
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    > Drugi tydzień próbuję dowiedzieć się na ichniejszym czacie, co zrobić,
    > żeby
    > wysyąłć tam nowe wątki. Dalej brak odpowiedzi.

    Dowiedziałem się wreszcie przez czata:

    ""[...] Po napisaniu 15 wypowiedzi w tematach technicznych oraz 15 dniach od
    rejestracji na forum, uzyskasz prawo do zakładania nowych tematów.[...]"

    Endriu

  • 28. Data: 2016-11-23 20:58:53
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    > pogłaskać Cię po główce? czy co?

    Spierdalaj.

    Endriu

  • 29. Data: 2016-11-23 21:02:06
    Od: masti <g...@t...hell>

    Endriu wrote:

    > Spierdalaj.

    no to już wiesz czemu wszyscy mają Cie w dupie

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 30. Data: 2016-11-24 22:05:25
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Endriu w

    > Dowiedziałem się wreszcie przez czata:

    > ""[...] Po napisaniu 15 wypowiedzi w tematach technicznych oraz 15 dniach od
    > rejestracji na forum, uzyskasz prawo do zakładania nowych tematów.[...]"

    9 dni zajęło ci gamoniu zdobycie wiedzy, która mogłeś zdobyć w 5 minut... No
    ale regulaminy nie są dla inteligentnych inaczej...

    --
    'Tom N'