  • Data: 2011-05-30 09:08:16
    Temat: Re: MTR<10 gr/min w T-Mobile od 1.07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Michal Jankowski" <m...@f...edu.pl> napisał w
    wiadomości news:kjzk4d8zkv9.fsf@ccfs1.fuw.edu.pl...
> [...]
    > 25.05. Warszawa (PAP) - Urząd Komunikacji Elektronicznej podpisał
    > porozumienie z Polkomtelem, operatorem sieci Plus, w
    > sprawie
    > inwestycji w sieci telekomunikacyjne i stawek hurtowych
    > telefonii komórkowej -
    >
    > Streżyńska chce, by operatorzy zainwestowali m.in. w "białe
    > plamy"
    > zasięgu telefonii komórkowej - czyli tam, gdzie nie ma zasięgu
    > sieci,
    > a operatorzy nie inwestują, bo im się to nie opłaca. W zamian
    > proponuje korzystny dla nich harmonogram obniżki stawek

    Taaa .. a spytal sie ktos obywateli czy chca takeigo podatku, zeby
    w zamian miec lepsza lacznosc ? ;-)

    Rezerwacje czestotliwosci sie jakos niedawno niepokonczyly ? Moze
    pani prezes mogla z innych uprawnien korzystac ?

    > Zgodnie z porozumieniami, od 1 lipca 2011 r. do 1 lipca 2012
    > r. stawki te wynosiłyby ok. 15 groszy. Potem na pół roku spadłyby
    > do

    czyli chwilowo ile - 4gr/min ? liczac 12mln telefonow po 30 minut
    przychodzacych z innych sieci - jakies 180 mln w ciagu roku.
    No, moze w sam raz na pare BTS ..

    > ok. 8 groszy, by od 1 stycznia 2013 r. dojść do 3 groszy. Zdaniem
    > UKE,
    > operatorzy dzięki projektowi obniżek zarabialiby więcej, ale też
    > dzięki temu więcej mogliby przeznaczyć na inwestycje."
    >
    > (chyba, że coś przekręcili).

    Niestety - nasi dziennikarze czesto przekrecaja, wierzyc calkowicie
    nie mozna.
    Czyli co - powoli dojdziemy do tego ze komorka kosztuje tyle co
    stacjonarka ?
    Kto wie, moze to i uzasadnione - BTS potanialy, a kable sa drogie
    :-)

    > Skąd wiesz? 8-)

    Czy mi sie wydaje czy taki pseudostacjonarny to nie tylko w Erze ?
    Czyzby zainteresowanie jednak bylo ?

    > Inna rzecz, że przy takich stawkach połączenia na komórkę powinny
    > być
    > (co nie znaczy że będą) tansze od międzymiastowej.

    A sa jeszcze miedzymiastowe ? Cos mi sie wydaje ze TP ma juz
    jednolity cennik, moze w niektorych promocjach/taryfach.
    A i tak przy niektorych pakietach taniej sobie pogadac przez
    komorki niz stacjonarnym.

    J.