eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleMT03Re: MT03
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfe
    ed.atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: MT03
    Date: Thu, 4 Aug 2011 09:13:23 +0000 (UTC)
    Organization: TR Newsportal [http://www.newsportal.one.pl]
    Lines: 59
    Message-ID: <c863c41c4f081b63f856a8e07b851c0a$1@grupy.scigacz.pl>
    References: <2...@X...homelinux.net>
    NNTP-Posting-Host: bemo.akonet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1312449203 16144 85.232.234.178 (4 Aug 2011 09:13:23
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 4 Aug 2011 09:13:23 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/4.0
    X-HTTP-Posting-Host: abde152.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:644460
    [ ukryj nagłówki ]

    Mam (między innymi) taki motocykl, więc się wypowiem, może to pomoże:


    > Znajomy mnie pyta jak siÄ&#65533; MT03 nadaje na pierwsze moto?


    Nadaje się idealnie. Jest tym, czym kiedyś były GSy500 i CB500, czyli
    popularne 500-tki o mocy ok. 50KM. Tutaj jest jeden gar, ale moc jest
    przystępna i raczej nie przestraszy początkującego. Sprzęt jest relatywnie
    lekki, ma nisko umieszczone siodło, szeroka kierownica daje dobrą
    kontrolę. To jest jednocylindrowiec, niektórzy nie lubią takiej pracy, że
    trzęsie itd. Ale to jest normalne.

    Jest idealny dla początkującego także dlatego że ma się wyprostowaną
    pozycję, która wraz z osiągami silnika nie zachęca do łojenia, bo powyżej
    120 km/h jest nieprzyjemnie. Jednocylindrowy silnik wymusza nauczenie się
    sprawnego posługiwania się sprzęgłem i skrzynią, wyrabia także nawyk jazdy
    na optymalnych obrotach, bo jazda na zbyt niskich albo zbyt wysokich jest
    od razu karana ;) Do tego ma bardzo dobre zawieszenie (czasem przód jest
    nieco za miękki) i bardzo dobre hamulce.

    > Wiem tylko z piÄ&#65533;tej rÄ&#65533;ki, Ĺźe cholernie mocny dĂłĹ&#65533; i
    krĂłtkie biegi.


    Ten moment nie jest taki cholernie mocny, po prostu taki jaki powinien
    być. Biegi rzeczywiście są krótkie, ale dzięki temu ten sprzęt zbiera się
    bardzo sprawnie. Jazda tym po mieście to na prawdę przyjemność.

    > Nie wiem co mu powiedzieÄ&#65533;, nie chciaĹ&#65533;bym powielaÄ&#65533;
    jakichĹ&#65533;
    > niesprawdzonych informacji z piÄ&#65533;tej rÄ&#65533;ki.

    Sprawdzone zalety oprócz powyższych to:
    - piec nie do zajeb...a. Ten silnik jest niezniszczalny, tylko trzeba
    pilnować poziomu oleju.
    - motocykl jest starannie i ładnie wykonany, w końcu zaprojektowany został
    i produkowany jest we Włoszech, co widać jak się na niego patrzy
    - bardzo prosty i tani w serwisowaniu (przegląd co 10 tyś km, jedna świeca
    co 20 tyś km i regulacja zaworów co 40 tyś km!)

    Wady?
    - ograniczone osiągi (ale dla początkującego to nie wada)
    - mały zasięg (bak tylko 15l)
    - słabo radzi sobie z dalszymi wypadami (głównie dlatego, że wyprostowana
    pozycja męczy kierowcę)
    - po jeździe w deszczu potrafi zaparować licznik (ale to przechodzi)

    To tyle w dużym skrócie ;)

    Pozdr,
    Mariusz




    --
    Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: