  • 31. Data: 2009-11-17 17:06:27
    Temat: Re: MSI WIND, ASUS Eee czy SAMSUNG NC10
    Od: JaromirD <r...@q...pl>

    Konrad N.S. wrote:

> [...]
    > ty ubolewam nad znikomą ofertą w sklepach.
    > chciałem kupić eee 9xx na przełomie lipca i sierpnia, i już było "po
    > zawodach". szkoda, bo potrzebowałem małego komputera, bardzo lekkiego, do
    > biegania z nim _zawsze_.
    >
    > obecnie na allegro zostały tylko acery 8,9.
    > widziałem jeszcze w (chyba) euro-rtv-agd toschibę 8,9 cala, za plus minus
    > 1300pln.
    >
    > a wymieniany wyżej sony vaio p jest dla mnie zbyt drogi, niedostępny.
    > prosze, napisz po krótce jakie sa jego najbardziej widoczne
    > niedociągnięcia, niedoskonałość na czym polega tego modelu?

    Jakiś czas temu zachciało mi się pączków z powidłami, takich jakie z 15-20
    lat temu można było kupić prawie w każdej krakowskiej cukierni. Byłem chyba
    w 6 i w każdej słyszałem, że nie ma i nie będzie bo ludzie nie kupują. Tyle
    że nie kupują bo... nie ma. I koło się zamyka.

    A co do netbooków z ok 9" matrycą, to w zeszłym tygodniu widziałem Eee 9xx w
    jednym z krakowskich sklepów. Problem w tym, że byłem w kilku i teraz nie
    pamiętam konkretnie w którym (prawdopodobnie EURO AGD na Zakopiance lub MM w
    Solvay'u).

    JaromirD

  • 32. Data: 2009-11-17 22:00:05
    Od: "Konrad N.S." <n...@o...pl>

    Użytkownik "JaromirD" <r...@q...pl> napisał w wiadomości

    > A co do netbooków z ok 9" matrycą, to w zeszłym tygodniu widziałem Eee 9xx
    > jednym z krakowskich sklepów.

    a ile kosztował pamiętasz?

  • 33. Data: 2009-11-17 23:36:35
    Od: JaromirD <r...@q...pl>

    Konrad N.S. wrote:

    > Użytkownik "JaromirD" <r...@q...pl> napisał w wiadomości

    > a ile kosztował pamiętasz?

    Wydaje mi się, że nie więcej niż 1200 zł.

    JaromirD

  • 34. Data: 2009-11-18 13:50:46
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2009-11-17 18:06, JaromirD pisze:

    > A co do netbooków z ok 9" matrycą, to w zeszłym tygodniu widziałem Eee 9xx w
    > jednym z krakowskich sklepów. Problem w tym, że byłem w kilku i teraz nie

    Na Alledrogo jest trochę Fujitsu-Siemensów z matrycą 8,9 cala. Brzydkie
    to jak ciemna, gradowa, bezksiężycowa noc, ale waży ponoć ~1kg.

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 35. Data: 2009-11-18 13:53:00
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2009-11-18 14:50, Mich@l pisze:

    > Na Alledrogo jest trochę Fujitsu-Siemensów z matrycą 8,9 cala. Brzydkie
    > to jak ciemna, gradowa, bezksiężycowa noc, ale waży ponoć ~1kg.

    http://www.allegro.pl/listing/search.php?string=amil
    o+mini&from_showcat=1&category=0

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 36. Data: 2009-11-20 21:00:35
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    Konrad N.S. pisze:
    > zniknęły ze sprzedaży i produkcji bo... nikt ich nie kupował?

    I to jest właśnie ta wina konsumentów.

    Nie wiem, jak jest poza granicami kraju, ale czasem mam
    wrażenie, że Polacy kupują netbooki głównie dlatego, że
    są *tanie*. I że gdyby jakaś firma nagle wypuściła coś, co
    by się nazywało "netbook", ale miało ekran 15" i mocny
    procesor z niezależną grafiką, ale dalej kosztowało 1500 zł,
    to by się sprzedawało jak ciepłe bułeczki.

    W zasadzie nie widuje się wciąż *prawdziwych* użytkowników
    netbooków, wyciągających je z torby podczas jakichś spotkań,
    czy to biznesowych, czy towarzyskich.

    PS. Inna sprawa, że wciąż zbyt niedoskonała jest synchroni-
    zacja danych między urządzeniami mobilnymi. Marzy mi się
    pełna synchronizacja telefonów z Symbianem i Windows Mo-
    bile, netbooków z Linuksem i Windows oraz desktopów z
    Linuksem, Windows i Mac OS. Jeden standard, pełna obsłu-
    ga, zero uzależnienia od Outlooka czy ActiveSync. Na ra-
    zie z tego powodu ograniczam się do trzymania wszystkich
    "informacji organizacyjnych" na telefonie (Symbian), bo
    nie jestem go w stanie sensownie zsynchronizować z kil-
    koma komputerami pracującymi pod kontrolą różnych syste-
    mów operacyjnych.

    > a wymieniany wyżej sony vaio p jest dla mnie zbyt drogi, niedostępny.

    Niech nawet będą drogie, jeżeli będą tego warte. Ale Sony w
    Polsce ich - przynajmniej na razie - nie sprzedaje.

    > prosze, napisz po krótce jakie sa jego najbardziej widoczne
    > niedociągnięcia, niedoskonałość na czym polega tego modelu?

    1) Bardzo wolny dysk SSD.

    2) Krótki czas pracy na zasilaniu bateryjnym (na standardo-
    wej baterii -- na rozszerzonej jest już sensownie, ale
    wtedy waga rośnie o ponad 200 g chyba).

    3) Bardzo szybkie rozładowywanie baterii w trybie uśpienia.
    Hibernacja jest OK, ale hibernacja na SSD to pomyłka i
    jest *bardzo* powolna.

    4) Aż przesadnie panoramiczny ekran, niby 8.9" a tak napraw-
    dę bardzo malutki.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |

  • 37. Data: 2009-11-20 21:04:30
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    Mich@l pisze:
    > Na Alledrogo jest trochę Fujitsu-Siemensów z matrycą 8,9 cala. Brzydkie
    > to jak ciemna, gradowa, bezksiężycowa noc, ale waży ponoć ~1kg.

    To już jest coś. Szkoda tylko, że ma magnetyczny dysk twardy.
    No i pytanie -- czy "~ 1 kg" to 0.90 kg, czy 1.10 kg, bo to
    jest już *duża* różnica w tej klasy sprzęcie.

    Martwi też maksymalny czas pracy do 4 godzin na standardo-
    wej baterii. Tyle "wyciąga" bez problemu mój notebook 12"
    z klasycznym, całkiem wydajnym Core 2 Duo. Po 9" netbooku
    z Atomem spodziewałbym się nie "do 4 godzin", ale "bez prob-
    lemu 4 godziny, a często więcej".

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |

  • 38. Data: 2009-11-29 20:59:29
    Od: Adam 'Adak' Kępiński <a...@g...pl>

    > W zasadzie nie widuje się wciąż *prawdziwych* użytkowników
    > netbooków, wyciągających je z torby podczas jakichś spotkań,
    > czy to biznesowych, czy towarzyskich.

    O kurcze, a ja używam swojego i w pracy i po pracy.
    Muszę głupio wyglądać ;-)

    Co do 8.9" - akurat Eee901 ma bardzo wąską ramką matrycy i ten sprzęt jest
    naprawdę mniejszy od innych z taką samą wielkością wyświetlacza.
    Dzięki temu mieści się do bocznej kieszeni bojówek ;-)

    --
    Adam 'Adak' Kępiński a...@t...pl GG: 1004327