  • 11. Data: 2009-11-13 18:37:25
    Temat: Re: MSI WIND, ASUS Eee czy SAMSUNG NC10
    Od: JaromirD <r...@q...pl>

    Maurycy123 wrote:

    > A ja mam NC10 i tez jestem zadowolony ;-)

    Czy w NC10 można dołożyć pamięć tak jak w MSI Wind?

  • 12. Data: 2009-11-13 19:26:50
    Od: Chichotek <z...@y...cy>

    Był 13 listopad (piątek) gdy o godz. 0:35 *JaromirD* napisał(a):

    > Staram się wybrać netbook i waham się między MSI WIND, ASUS Eee i Samsungiem
    > NC10.

    Pracowałem na wszystkich 3 rodzajach: Samsung ma najlepsza baterię, ale
    kiepski taczpat, reszta w normie, MSI to porządna obudowa, ergonomiczna
    praca na klawiaturze, ale przeciętna matryca, Asus ma stosunkowo niezłą
    matrycę (jak w Samsungu), przecietne baterie i taką sobie obudowę i
    klawiaturę.

    --
    Pozdrawiam, Chichotek
    P5Q Pro, E8400@Scythe Ninja, Szafir HD4870 512MB, 2x2GB A-Data Vitesta 800+,

  • 13. Data: 2009-11-13 20:25:10
    Od: "Maurycy123" <m...@p...onet.pl>

    > Czy w NC10 można dołożyć pamięć tak jak w MSI Wind?

    Ma tylko jeden slot. Ale nie ma problemu z wymiana.

  • 14. Data: 2009-11-13 20:29:20
    Od: JaromirD <r...@q...pl>

    Chichotek wrote:

> [...]
    > praca na klawiaturze, ale przeciętna matryca, Asus ma stosunkowo niezłą
    > matrycę (jak w Samsungu), przecietne baterie i taką sobie obudowę i

    Przez 99 % czasu będzie używana mysz, więc jakość gładzik nie jest taka
    ważna (na marginesie, na czym polega jego "kiepskość"?). Jak bardzo
    klawiatura NC10 jest gorsza od MSI i dlaczego?
    Komputerek będzie używany codziennie w szkole jako dziennik (wprowadzono
    elektroniczny dziennik, jest też wi-fi), więc trwałość obudowy i jej solidne
    wykonanie też ma znaczenie. Jak z tym w Samsungu?
    I ponawiam pytanie o możliwość dołożenia dodatkowej pamięci w NC10.

    JaromirD

  • 15. Data: 2009-11-13 20:58:53
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    dziobu wrote:
    > Do wszystkich. Przynajmniej nie pamietam zebym widzial jeszcze netbooka
    > (notebooka takze) z innym kablem.

    Eee PC900 ma niewielki, leciutki zasilacz z wyjatkowo oczojebna, niebieska
    dioda. Kabel zasilajacy to uniwersalny przewod "magnetofonowy", zas kabel
    biegnacy do komputera jest posiada rzep, przydatny przy jego (kabla)
    zwijaniu.

    k,

  • 16. Data: 2009-11-14 07:10:22
    Od: "Konrad N.S." <n...@o...pl>

    Użytkownik "KILu" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Eee PC900 ma niewielki, leciutki zasilacz z wyjatkowo oczojebna, niebieska
    > dioda.

    a więc to samo co w eee1000h.
    zasilacz jest lekki, mały, i... można sobie na nim pogrzewać nogi, ładnie
    grzeje.

  • 17. Data: 2009-11-14 07:11:22
    Od: "Konrad N.S." <n...@o...pl>

    Użytkownik "Maurycy123" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Ma tylko jeden slot. Ale nie ma problemu z wymiana.

    do jakiej wielkosci?
    w eee1000h zmieniłem z 1 na 2gb.

  • 18. Data: 2009-11-14 11:44:29
    Od: "Maurycy123" <m...@p...onet.pl>

    > do jakiej wielkosci?
    > w eee1000h zmieniłem z 1 na 2gb.

    Wedlug specyfikacji max pamiec to 2GB

  • 19. Data: 2009-11-14 15:12:45
    Od: Adam 'Adak' Kępiński <a...@g...pl>

> [...]
    > niebieska dioda. Kabel zasilajacy to uniwersalny przewod
    > "magnetofonowy", zas kabel biegnacy do komputera jest posiada rzep,

    Eee901 tez.

    --
    Adam 'Adak' Kępiński a...@t...pl GG: 1004327

  • 20. Data: 2009-11-14 15:14:22
    Od: Adam 'Adak' Kępiński <a...@g...pl>

    > Czy możesz oszacować ile waży zasilacz? Trzeba go będzie codziennie
    > taszczyć z komputerkiem.

    Jesli rozwazysz np. Eee901 to nie bedziesz musial taszczyc ;-)
    Tam bateria starcza na dobre kilka godzin - mnie dziala ok. 6-7 przy wlaczonym
    BT, a wifi jest podobnie.

    Ale swoja droga tylko godzinne korzystanie z netbooka to raczej sytuacja
    awaryjna niz wygoda.

    --
    Adam 'Adak' Kępiński a...@t...pl GG: 1004327