  • 1. Data: 2009-11-12 23:35:41
    Temat: MSI WIND, ASUS Eee czy SAMSUNG NC10
    Od: JaromirD <r...@q...pl>

    Staram się wybrać netbook i waham się między MSI WIND, ASUS Eee i Samsungiem
    NC10. Generalnie wymagania są takie:
    - ekran 10 cali
    - jak najmniejsza waga
    - jak najdłuższa praca na baterii: netbook będzie używany prawie codziennie
    po kilka godzin z włączonym wi-fi
    - i dodatkowo możliwie jak najlepsza współpraca z Linuksem - głównie chodzi
    o wi-fi.
    Wszystkie trzy je spełniają (nie wiem jak z ostatnim) więc czy użytkownicy
    ww. komputerków mogliby napisać jak sprawują się w codziennym użytkowaniu,
    jakie są z nimi problemy (jeśli są) i na co zwracać uwagę podczas zakupu?
    Łatwiej byłoby mi podjąć decyzję.

    JaromirD

  • 2. Data: 2009-11-13 08:27:36
    Temat: Re: MSI WIND, ASUS Eee czy SAMSUNG NC10
    Od: "MariuszH" <mariuszh74[@]wp.pl>

    Użytkownik "JaromirD" <r...@q...pl> napisał w wiadomości
    > Staram się wybrać netbook i waham się między MSI WIND, ASUS Eee i
    > Samsungiem
    > NC10. Generalnie wymagania są takie:

    Ponieważ mam MSI i jestem z niego całkiem zadowolony ( ofkoz jak na
    mozliwości teg lapka), polecam poczytanie
    http://msiwindforum.pl/

    Pozdr.
    M.H

  • 3. Data: 2009-11-13 09:03:05
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "MariuszH" napisał:

    > Ponieważ mam MSI i jestem z niego całkiem zadowolony

    To ja się podłączę z pytaniem: czy do innych modeli netbooków też dają mały,
    zgrabny zasilacz oraz przewód zasilający grubości liny okrętowej i giętkości
    pogrzebacza, jak w MSI Wind? Po kiego czorta w takim maleństwie "koniczynka"
    z pancernym uziemieniem?

    JoteR

  • 4. Data: 2009-11-13 09:24:36
    Od: "Maurycy123" <m...@p...onet.pl>

    > Ponieważ mam MSI i jestem z niego całkiem zadowolony ( ofkoz jak na
    > mozliwości teg lapka), polecam poczytanie
    > http://msiwindforum.pl/

    A ja mam NC10 i tez jestem zadowolony ;-)

  • 5. Data: 2009-11-13 10:46:08
    Od: dziobu <x...@x...xx>

    Dnia 11/13/2009 10:03 AM, Użytkownik JoteR napisał:

> [...]
    > pogrzebacza, jak w MSI Wind? Po kiego czorta w takim maleństwie "koniczynka"

    Do wszystkich. Przynajmniej nie pamietam zebym widzial jeszcze netbooka
    (notebooka takze) z innym kablem.

    Wez/kup kabel oo maszynki do golenia (taka 2 pinowa wtyczka zalana czymś
    gumopodobnym), przytnij skalpelem końcówke (wywal ta gume) i pasuje
    idealnie w 2 dziury w koniczynce.

    dziobu
    xyzyk.pl

  • 6. Data: 2009-11-13 10:48:22
    Od: dziobu <x...@x...xx>

    Dnia 11/13/2009 11:46 AM, Użytkownik dziobu napisał:
    (...)

    > Wez/kup kabel oo maszynki do golenia (taka 2 pinowa wtyczka zalana czymś
    > gumopodobnym), przytnij skalpelem końcówke (wywal ta gume) i pasuje
    > idealnie w 2 dziury w koniczynce.

    o taki:
    http://sklep.assmann.pl/foto/AK/AK-502-IMP.jpg

    dziobu
    xyzyk.pl

  • 7. Data: 2009-11-13 10:59:46
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "dziobu" napisał:

    > Do wszystkich. Przynajmniej nie pamietam zebym widzial jeszcze netbooka
    > (notebooka takze) z innym kablem.

    No, mój poprzedni CA miał taki, jak opisujesz poniżej.

    > Wez/kup kabel oo maszynki do golenia (taka 2 pinowa wtyczka zalana
    > czymś gumopodobnym), przytnij skalpelem końcówke (wywal ta gume)
    > i pasuje idealnie w 2 dziury w koniczynce.

    Owszem, pasuje i bez przycinania, ino nie w te, co trzeba ;->

    JoteR

  • 8. Data: 2009-11-13 17:31:52
    Od: "Maurycy123" <m...@p...onet.pl>

    > Do wszystkich. Przynajmniej nie pamietam zebym widzial jeszcze netbooka
    > (notebooka takze) z innym kablem.

    NC10 ma normalny, dwuzylowy kabelek. Wlasnie sprawdzilem. Jest elastyczny
    ;-)

  • 9. Data: 2009-11-13 17:42:54
    Od: dziobu <x...@x...xx>

    Dnia 11/13/2009 6:31 PM, Użytkownik Maurycy123 napisał:

    > NC10 ma normalny, dwuzylowy kabelek. Wlasnie sprawdzilem. Jest elastyczny
    > ;-)

    n510 ma koniczynke ;/
    aao też; eee 1001 czy jakos tak - tez mial koniczynke ;/

    dziobu
    xyzyk.pl

  • 10. Data: 2009-11-13 18:36:23
    Od: JaromirD <r...@q...pl>

    "MariuszH" <mariuszh74[@]wp.pl> wrote:

    > U?ytkownik "JaromirD" <r...@q...pl> napisa? w wiadomo?ci
    >

    > Poniewa? mam MSI i jestem z niego ca?kiem zadowolony ( ofkoz jak na
    > mozliwo?ci teg lapka), polecam poczytanie
    > http://msiwindforum.pl/
    >

    > Pozdr.
    > M.H

    Dzięki. Jakoś nie trafiłem na ten adres.
    Czy możesz oszacować ile waży zasilacz? Trzeba go będzie codziennie taszczyć
    z komputerkiem.

    JaromirD