  • 1. Data: 2010-12-11 14:11:37
    Temat: MP3 Philips GoGear 512 MB - komp nie widzi plików na mp3 i na odwrót
    Od: "psuja-winxp" <d...@w...pl>

    Witam!

    Tak jak w temacie, mam mp3 Philipsa, które nie działa poprawnie.
    Kilka miesięcy temu odtwarzacz miał nieprzyjemną przygodę w mokrym
    ręcznikiem.
    Mój problem polega na tym że z poziomu MP3 można zapisywać np. nagrania z
    mikrofonu i działają one poprawnie.
    Jednak w wypadku zgrania na nią kilku plików, są one normalnie widoczne z
    poziomu PC, natomiast z poziomu mp3 Pokazują się tylko dziwne katalogi.
    Format nic nie dał. Pomocy!

    --
    psuja-winxp

  • 2. Data: 2010-12-11 15:51:45
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2010-12-11 15:11, psuja-winxp pisze:
> [...]
    > Jednak w wypadku zgrania na nią kilku plików, są one normalnie widoczne
    > z poziomu PC, natomiast z poziomu mp3 Pokazują się tylko dziwne katalogi.

    A co to ma wspólnego z tematyką tej grupy ? tel. do serwisu