-
Data: 2011-04-18 21:25:15
Temat: Re: MOTORISTA UWAGA NA TEN SALON
Od: "Przemysław Budnicki" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Witam,
Jako wywołany do tablicy chciałbym odpowiedzieć na Pana list, szczególnie, że
jest w nim wiele emocji. Mam nadzieję, że nie wszystkim tym emocjom jesteśmy
winni my....
Zaczynając... Proszę wybaczyć brak kontaktu w sprawie crashpadów. W sezonie
niestety, każdemu może zdażuć się pomyłka, lub błędne odznaczenie zamówienia
klienta. Czy jednak można to nazwać oszustwem.....
Niemniej proszę nam wybaczyć brak realizacji zamówienia, efekt pracy po 10-12
godzin w sezonie czasem przynosi niezamierzone skutki.
Idąc dalej ciężko mi się odnieść do Pana uwag odnośnie wymiany oleju w VZR,
ponieważ było to jeśli dobrze sprawdziłem 2 lata temu. Żałuje, że nie mogliśmy
tego faktu zweryfikować od razu i w razie potrzeby naprawić.
Posądzanie naszego serwisu, podobnie jak wiekszości dobrych ASO o brak
umiejętności spojrzenia do książki serwisowej i lanie oleju na oko wydaje mi
się jednak mocno na wyrost... szczególnie kiedy patrzę na ilość certyfikatów
ze szkoleń naszych mechaników.....
Odności wymiany świec w Pana YZF R-1, chciałbym wyrazić ubolwanie jeżeli
poczuł się Pan oszukany. Ciężko nam byłoby przypomnieć sobie rozmowę z Panem z
sierpnia zeszłego roku, więc nie umiem odpowiedzieć, kto i w jakiej formie
informował Pana o koszcie usługi, choć cena 80zl za tą usługę wydaje mi się
bardzo niedoszacowana.
Czy nie było np. tak że telefon odebrał np. sprzedawca akcesoriów i starając
się w dobrej wierze pomóc podał średnią cenę z cennika... Nie wiem, ale nie
wyobrażam sobie sytuacji kiedy ustala Pan cenę z doradcą serwisowym, po czym
bez zająknięcia płaci trzy razy tyle. W tym wątku przecież widać, że umie Pan
upomnieć się o swoje... Proszę jednak o wybaczenie jeżeli poczuł się Pan
zdeinformowany.
Chciałbym podkreślić, że dokładamy starań, żeby nasze ceny i sposób pracy były
dla naszych klientów jasne i przejrzyste, jest to jednym z powodów dla których
nasz cennik zamieszczony jest na stronie http://www.motorista.pl/serwis-cennik
Co więcej nasi klienci mają dostęp do historii swoich zleceń przez internet
http://www.motorista.pl/serwis-online, gdzie ze szczegółami widzą zakres
przeprowadzanych prac i ich cenę.
Nie dotarłem do Pan zlecenia jednak sprawdziłem zlecenia do podobnego
motocykla Yamahy YZF-R1 – Przegląd po 20000km
Potrzebne części:
KN Filtr powietrza
Lamdport YTZ10-S
Przerywacz LED typ Honda
HF303
Castrol olej 10W50 Power Racing
Castrol płyn hamulcowy DOT4
NGK CR9EK
Standardowe czynności serwisowe:
Akumulator - kontrola, czyszczenie, uzupełnienie
0.00
Boczna podstawka - czyszczenie, smarowanie
0.00
Centralna podstawka - czyszczenie, smarowanie
0.00
Ciśnienie powietrza koło przednie - kontrola, uzupełnienie
0.00
Ciśnienie powietrza koło tylne - kontrola, uzupełnienie
0.00
Dźwignia hamulca przedniego koła - czyszczenie, smarowanie, regulacja
0.00
Dźwignia hamulca tylnego koła - czyszczenie, smarowanie, regulacja
0.00
Dźwignia sprzęgła - czyszczenie, smarowanie, regulacja
0.00
Filtr oleju - czyszczenie lub wymiana
0.00
Filtr powietrza - czyszczenie lub wymiana
0.00
Klocki hamulcowe przedniego koła - kontrola
0.00
Klocki/szczęki hamulcowe tylnego koła - kontrola
0.00
Linka gazu - smarowania, regulacja
0.00
Linka hamulca tylnego koła - smarowania, regulacja
0.00
Linka sprzęgła - kontrola, smarowanie, regulacja
0.00
Łożyska główki ramy - kontrola
0.00
Olej silnikowy - wymiana
0.00
Opona koło przednie - kontrola
0.00
Opona koło tylne - kontrola
0.00
Płyn hamulcowy przedniego koła - kontrola, uzupełnienie
0.00
Płyn hamulcowy tylnego koła - kontrola, uzupełnienie
0.00
Płyn w układzie chłodzącym - kontrola, uzupełnienie
0.00
Przełączniki elektryczne - kontrola, czyszczenie
0.00
Świece zapłonowe - kontrola, czyszczenie lub wymiana
0.00
Test drogowy/terenowy
0.00
Układ ładowania akumulatora - kontrola
0.00
Zacisk hamulcowy przedniego koła - czyszczenie, smarowanie
0.00
Zacisk hamulcowy tylnego koła - czyszczenie, smarowanie
0.00
Zestaw napędowy - kontrola, smarowanie, regulacja
0.00
Żarówki - kontrola
0.00
Inne czynności serwisowe:
Montaż kierunkowskazów LED
Montaż przekaźnika LED
Motocykl gaśnie przy dużych prędkościach - weryfikacja, naprawa
Sprawdzenie stanu spawanych owiewek, sprawdzić czy nie pusciły klejenia
Sprawdzić czy można naprawić obrotomierz
Klient zapłacił za robociżne 435 zł, a za części 851,99. Czy to dużo proszę
ocenić samemu...
Wracając jednak to tematu - jeżeli jednak poczuł się Pan oszukany lub urażony
prosze o kontakt ze mną pod adresem
Honda[at]motorista[kropka]pl, jestem przekonany, że uda nam się w jakiś sposób
zrekompensować Pana złe odczucia. Jeżeli zdecyduje Pan inaczej, w pełni
zrozumiem i pozosteni mi wierzyć, że przyjmie Pan moje szczere przeprosiny.
Pozdrawiam
Przemysław Budnicki
współwłaściciel
Motorista
www.motorista.pl
andrzeju <stadnina_grodzisko@_NOSPAM_wp.pl> napisał(a):
> Witam, "Motorista" odradzam ten serwis, salon itp. Oszukali mnie trzy
> razy :
>
> - pierwszy raz nalali do mojego VZR 1800 o litr (!) oleju za dużo, super
> serwis który bez książek serwisu nie daje sobie rady- powiedzialem sobie
> ok. zdarza się,
> - drugi raz koszt wymiany świec w mojej R1 miał wynieść 20 zł za szt.
> czyli 80 zł (pytałem 3 razy podawałem rocznik itp. 3 razy odpowiedź 80 zł.
> - okazja YAMAHA chciała 200 zł) po zaprowadzeniu moto okazało się że chcą
> 260 zł!!!!!!!! mówie ok zdarza się...
> -trzeci raz chciałem zamówić crash pady do b-kinga dzwonie 2 04.2011 "tak
> spoko kilka dni i są na miejscu", 4.04 2011 jestem w salonie "motorista"
> zamawiam, w środę 6.04.2011 nie mogą się dowiedzieć w Womet Tech czy
> pasują, do soboty 9.04.2011 brak odzewu , robię aferę, obiecują że
> oddzwonią, w poniedziałek nie zdążyłem odebrać tel. oddzwaniam 3 razy zero
> kontaktu. Dzwonię do Wometu w 3 minuty się dowiedziałem które pasują itp.
> , dowiedziałem się też że firma motorista nie płaci Womet- techowi za
> towar wzięty w roku 2010(!). 12.04.2011 ostatnia moja wizyta w
> "motoriście" zamówiłem z wometa dziś tj 13.04.2011 towar dostarczony i
> zamontowany na sprzęcie...
>
> Dawałem im trzy razy szanse bez rezultatu, szczerze nie polecam, w razie
> wątpliwości lub działań "motoristy" szczerze służe pomocą, w razie czego
> e-mail
>
> --
> Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/
>
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
Następne wpisy z tego wątku
- 20.04.11 10:51 AZ
- 24.04.11 22:19 andrzeju
- 26.04.11 18:50 Grzybol
- 02.05.11 18:26 CUT_INZ
- 13.10.14 14:32 pbek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- Co to znaczy wer. eksportowa? Na przykładzie motoru Java 350 Perak
- 1902 Clement Gerrard
- Dzień dobry - pozdrowienia w roku 2024
- Co to jest "sikaczu"?
- Re: (PDF) Helminth Infections and their Impact on Global Public Health by Bruschi
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Kask po wypadku
- Re: konstrukcje stalowe
- Re: konstrukcje stalowe
- nie działają kierunkowskazy w motorowerze Junak 805 2T
- Czy ten precel jeszcze działa?
Najnowsze wątki
- 2025-01-31 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-31 Kraków => UX Designer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-01-31 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2025-01-31 Bieruń => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-01-31 Błonie => Administrator systemów <=
- 2025-01-31 Duńskie precedensy w sprawie odsprzedawania terytoriów USA [Wyspy Dziewicze (1917)]
- 2025-01-31 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2025-01-31 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-31 kupujmy części