  • Data: 2011-04-18 21:25:15
    Temat: Re: MOTORISTA UWAGA NA TEN SALON
    Od: "Przemysław Budnicki" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Jako wywołany do tablicy chciałbym odpowiedzieć na Pana list, szczególnie, że
    jest w nim wiele emocji. Mam nadzieję, że nie wszystkim tym emocjom jesteśmy
    winni my....

    Zaczynając... Proszę wybaczyć brak kontaktu w sprawie crashpadów. W sezonie
    niestety, każdemu może zdażuć się pomyłka, lub błędne odznaczenie zamówienia
    klienta. Czy jednak można to nazwać oszustwem.....
    Niemniej proszę nam wybaczyć brak realizacji zamówienia, efekt pracy po 10-12
    godzin w sezonie czasem przynosi niezamierzone skutki.

    Idąc dalej ciężko mi się odnieść do Pana uwag odnośnie wymiany oleju w VZR,
    ponieważ było to jeśli dobrze sprawdziłem 2 lata temu. Żałuje, że nie mogliśmy
    tego faktu zweryfikować od razu i w razie potrzeby naprawić.
    Posądzanie naszego serwisu, podobnie jak wiekszości dobrych ASO o brak
    umiejętności spojrzenia do książki serwisowej i lanie oleju na oko wydaje mi
    się jednak mocno na wyrost... szczególnie kiedy patrzę na ilość certyfikatów
    ze szkoleń naszych mechaników.....

    Odności wymiany świec w Pana YZF R-1, chciałbym wyrazić ubolwanie jeżeli
    poczuł się Pan oszukany. Ciężko nam byłoby przypomnieć sobie rozmowę z Panem z
    sierpnia zeszłego roku, więc nie umiem odpowiedzieć, kto i w jakiej formie
    informował Pana o koszcie usługi, choć cena 80zl za tą usługę wydaje mi się
    bardzo niedoszacowana.
    Czy nie było np. tak że telefon odebrał np. sprzedawca akcesoriów i starając
    się w dobrej wierze pomóc podał średnią cenę z cennika... Nie wiem, ale nie
    wyobrażam sobie sytuacji kiedy ustala Pan cenę z doradcą serwisowym, po czym
    bez zająknięcia płaci trzy razy tyle. W tym wątku przecież widać, że umie Pan
    upomnieć się o swoje... Proszę jednak o wybaczenie jeżeli poczuł się Pan
    zdeinformowany.

    Chciałbym podkreślić, że dokładamy starań, żeby nasze ceny i sposób pracy były
    dla naszych klientów jasne i przejrzyste, jest to jednym z powodów dla których
    nasz cennik zamieszczony jest na stronie http://www.motorista.pl/serwis-cennik

    Co więcej nasi klienci mają dostęp do historii swoich zleceń przez internet
    http://www.motorista.pl/serwis-online, gdzie ze szczegółami widzą zakres
    przeprowadzanych prac i ich cenę.

    Nie dotarłem do Pan zlecenia jednak sprawdziłem zlecenia do podobnego
    motocykla Yamahy YZF-R1 &#8211; Przegląd po 20000km
    Potrzebne części:
    KN Filtr powietrza
    Lamdport YTZ10-S
    Przerywacz LED typ Honda
    HF303
    Castrol olej 10W50 Power Racing
    Castrol płyn hamulcowy DOT4
    NGK CR9EK

    Standardowe czynności serwisowe:
    Akumulator - kontrola, czyszczenie, uzupełnienie
    0.00
    Boczna podstawka - czyszczenie, smarowanie
    0.00
    Centralna podstawka - czyszczenie, smarowanie
    0.00
    Ciśnienie powietrza koło przednie - kontrola, uzupełnienie
    0.00
    Ciśnienie powietrza koło tylne - kontrola, uzupełnienie
    0.00
    Dźwignia hamulca przedniego koła - czyszczenie, smarowanie, regulacja
    0.00
    Dźwignia hamulca tylnego koła - czyszczenie, smarowanie, regulacja
    0.00
    Dźwignia sprzęgła - czyszczenie, smarowanie, regulacja
    0.00
    Filtr oleju - czyszczenie lub wymiana
    0.00
    Filtr powietrza - czyszczenie lub wymiana
    0.00
    Klocki hamulcowe przedniego koła - kontrola
    0.00
    Klocki/szczęki hamulcowe tylnego koła - kontrola
    0.00
    Linka gazu - smarowania, regulacja
    0.00
    Linka hamulca tylnego koła - smarowania, regulacja
    0.00
    Linka sprzęgła - kontrola, smarowanie, regulacja
    0.00
    Łożyska główki ramy - kontrola
    0.00
    Olej silnikowy - wymiana
    0.00
    Opona koło przednie - kontrola
    0.00
    Opona koło tylne - kontrola
    0.00
    Płyn hamulcowy przedniego koła - kontrola, uzupełnienie
    0.00
    Płyn hamulcowy tylnego koła - kontrola, uzupełnienie
    0.00
    Płyn w układzie chłodzącym - kontrola, uzupełnienie
    0.00
    Przełączniki elektryczne - kontrola, czyszczenie
    0.00
    Świece zapłonowe - kontrola, czyszczenie lub wymiana
    0.00
    Test drogowy/terenowy
    0.00
    Układ ładowania akumulatora - kontrola
    0.00
    Zacisk hamulcowy przedniego koła - czyszczenie, smarowanie
    0.00
    Zacisk hamulcowy tylnego koła - czyszczenie, smarowanie
    0.00
    Zestaw napędowy - kontrola, smarowanie, regulacja
    0.00
    Żarówki - kontrola
    0.00

    Inne czynności serwisowe:
    Montaż kierunkowskazów LED
    Montaż przekaźnika LED
    Motocykl gaśnie przy dużych prędkościach - weryfikacja, naprawa
    Sprawdzenie stanu spawanych owiewek, sprawdzić czy nie pusciły klejenia
    Sprawdzić czy można naprawić obrotomierz

    Klient zapłacił za robociżne 435 zł, a za części 851,99. Czy to dużo proszę
    ocenić samemu...

    Wracając jednak to tematu - jeżeli jednak poczuł się Pan oszukany lub urażony
    prosze o kontakt ze mną pod adresem
    Honda[at]motorista[kropka]pl, jestem przekonany, że uda nam się w jakiś sposób
    zrekompensować Pana złe odczucia. Jeżeli zdecyduje Pan inaczej, w pełni
    zrozumiem i pozosteni mi wierzyć, że przyjmie Pan moje szczere przeprosiny.

    Pozdrawiam
    Przemysław Budnicki
    współwłaściciel
    Motorista