  • Data: 2012-03-04 20:51:00
    Temat: Re: MMS-y w Play
    Od: jadryś <r...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-03-04 21:33, ALEX MR pisze:

    > Dobrze że nie czytałem o tych problemach. Właśnie wysłałem sobie mmmsa
    > z Play do Play. I cuda jakieś przeszedł :-) Chyba znowu mam jakieś
    > przywileje w Play ;-)

    Z tych prób które przeprowadziłem z wszystkimi sieciami, to gdyby nie
    problemy z mms-ami to Play zasługiwałby na nr 1 w kraju. Na stronie www
    czytelnie, oferta pakietowa o największym wyborze. No i jakość łącza, -
    jest w 3g ze trzy razy szybsze i stabilniejsze od T-Mobile. Nadajniki
    mają na tym samym maszcie, jednak sygnału T-M w domu wcale nie mam.