  • 51. Data: 2019-06-12 12:28:55
    Temat: Re: MMS
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    W dniu 10.06.2019 o 14:21, Kamil pisze:

    > To zależy od jakiego producenta jest sprzęt. Ja nieostroznie kupiłem
    > g... Manty i działa tylko telefon i SMS. Internetu i MMS nie da się
    > skonfigurować. Na korespondencję nie odpowiadają. Nie kupujcie tego
    > szajsu.
    >
    > Pzdr

    Możliwe. A o słabej jakości wyrobów Manty to niestety nie ty piszesz
    pierwszy.

  • 52. Data: 2019-06-14 00:16:01
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-06-12 o 12:28, Trybun pisze:

    > Jako że sam nie musiałem nic konfigurować to przypuszczam że obecne
    > karty SIM mają dane polskich operatorów i konfiguracja następuje
    > automatycznie.

    Obecna karta zalogowała się po włożeniu, następnie otrzymałam
    wewnętrzne, systyemowe ustawienia do zainstalowania.

    --
    animka

  • 53. Data: 2019-06-14 00:19:11
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-06-12 o 01:55, Kamil pisze:

    > O.K. Skopiowałem to twierdzenie z jednej ze stron. Z mojej obserwacji
    > zreszta wynika, że roaming krajowy działa róznie. W mojej sieci
    > wRodzinie jestem od kilku lat. Na początku praktycznie nie mieli własnej
    > infrastruktury i korzystali z pośrednictwa innych sieci. W moim
    > pipidówku też nie mieli, zgłaszał się inny operator. Mimo wyłączonego
    > roamingu wszystko działało. Tak, że nie jest to tak jednoznaczne jak
    > piszesz.

    > Pisałem w tym wątku o Mancie?

    lefonu/

    > Dzięki, spróbuję tych usyawień.

    Jeszcze do tej pory tego nie wpisaleś? Leniem jesteś, czy co?

    --
    animka

  • 54. Data: 2019-06-14 00:28:57
    Od: Animka <a...@w...pl>

> [...]
    > pipidówku też nie mieli, zgłaszał się inny operator. Mimo wyłączonego
    > roamingu wszystko działało. Tak, że nie jest to tak jednoznaczne jak

    Druga pozycja na google:

    https://wrodzinie.com.pl/konfiguruj

    --
    animka

  • 55. Data: 2019-06-14 12:42:21
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    W dniu 14.06.2019 o 00:16, Animka pisze:

    > Obecna karta zalogowała się po włożeniu, następnie otrzymałam
    > wewnętrzne, systyemowe ustawienia do zainstalowania.

    A próbowałaś z MMSami bez instalowania tych przysłanych ustawień?

  • 56. Data: 2019-06-14 21:26:29
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-06-14 o 12:42, Trybun pisze:

    > A próbowałaś z MMSami bez instalowania tych przysłanych ustawień?

    Nie. Najpierw zrobilam co należało.

    --
    animka

  • 57. Data: 2019-06-17 15:35:09
    Od: "Kamil" <m...@t...pl>

    Użytkownik "Animka" napisał:

    > Jeszcze do tej pory tego nie wpisaleś? Leniem jesteś, czy co?

    Kiedy kretynko nauczysz się cytowania???

    Bzpzdr

  • 58. Data: 2019-06-17 15:52:36
    Od: "Kamil" <m...@t...pl>

    Użytkownik "Animka" napisał:

    > https://wrodzinie.com.pl/konfiguruj

    Już omawiałem tę stronę. Czytałaś? To jakieś g... skopiowane nie wiadomo
    skąd. Strona nieczytelna, co swiadczy o totalnym lekceważeniu klienta. Jaki
    operator, nazwa punktu dostępu, APN? Nie powinni tego podać? A preferowany
    typ ieci LTE? Wybrałem tego operatora ze względu na całkowicie polski
    kapitał i wazność konta 2 lata niezależnie od kwoty doładowania. jednak ich
    "profesjonalizm" coraz bardziej mnie wkurza. jeśli znajdę operatora, który
    oferuje prepaid i co najmniej pól roku ważności konta niezależnie od kwoty
    doładowania natychmiast się przeniosę.

    Pozdrawiam

  • 59. Data: 2019-06-17 16:01:42
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-06-17 o 15:52, Kamil pisze:

> [...]
    > jeśli znajdę operatora, który oferuje prepaid i co najmniej pól roku
    > ważności konta niezależnie od kwoty doładowania natychmiast się przeniosę.

    a2mobile, virgin.

    --
    Liwiusz

  • 60. Data: 2019-06-17 16:02:24
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-06-17 o 15:52, Kamil pisze:
    > Jaki operator, nazwa punktu dostępu, APN? Nie powinni tego podać?

    Podali. Coś źle patrzysz.

    --
    Liwiusz