  • 11. Data: 2013-06-15 16:42:45
    Temat: Re: MINI MAX
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Fri, 14 Jun 2013 22:54:19 +0200, PlaMa napisał(a):

    > wychodzi, że aby zachować połączenia wychodzące trzeba regularnie
    > ładować skarbonkę, 25 zł miesięcznie to opcja która nam przedłoży konto
    > o 30 dni. Oczywiście można wrzucać 50 zł lub 100 zł lub więcej, ale moim
    > zdaniem takie zamrażanie pieniędzy trochę jest bez sensu.

    Znaczy chcesz dzwonić TYLKO w sieci? To nie ma dobrej oferty.

    > ja widzę 0,10 zł/100kb

    A ja 0,02zł za 100 kB. ATSD czepiasz się że źle piszą, a sam piszesz
    niechlujnie.

    > Na stronie playa jak byk stoi 8kB.

    Na stronie Playa jak byk stoi 8kb/s

    > http://img20.imageshack.us/img20/3070/zgsb.jpg

    http://www.play.pl/oferta/play-karta/play-na-karte/f
    ormula-minimax-na-karte/?utm_expid=47119033-12&utm_r
    eferrer=http%3A%2F%2Fwww.play.pl%2F

    http://tnij.org/v11s

    > Cóż - podejrzewam, że to może się nie opłacać playowi. Po prostu jako
    > użytkownik fresha i osoba, któa długo przyglądała się nju czy opłaca się
    > przejść, jak zobaczyłem reklamę "max 29 zł i od 0 zł za darmo do play"
    > to podjarałem się, że będę miał tak jak teraz ale za to za darmo do play
    > i po 29 zł free do wszystkich.

    Przecież tak właśnie jest.

    > Szybko mnie ściągnęło na ziemię. Krótkie
    > okresy ważności konta po doładowaniu, drogie minuty, drogi internet i
    > ogólnie oferta słabsza niż u konkurencji.

    A kto ma lepszą w PREPAID?

    --
    ALEX Alpha MR, Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska nie tylko zatopiła
    flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy

  • 12. Data: 2013-06-15 16:59:46
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Sat, 15 Jun 2013 00:51:23 +0200, dizel napisał(a):

    > Dla mnie za dużo jak na ofertę na kartę,

    Pozwól że dopytam bo nie bardzo chwytam: 25zł na miech = 75zł na 3 miechy
    to ok, a 50zł na 100 dni = ~16zł na miech to za dużo?

    > i myślę że dla większości
    > prepaidowców też, ale pewnie są tacy dla których oferta jest ok.

    Bo jest całkiem sensowna. Karta + Nolimits.

    > Jakbym wiedział że będę wydawać 50pln na miesiąc to wolałbym jednak
    > wziąć abonament dopasowany do swoich potrzeb i nie kombinować z
    > pamiętaniem o pakietach, doładowaniach itd.

    A skąd wytrzasnąłeś 50zł/miesiąc?

  • 13. Data: 2013-06-15 18:02:56
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Sat, 15 Jun 2013 16:59:46 +0200, ALEX Alpha MR <k...@s...us>
    wrote:

    >Pozwól że dopytam bo nie bardzo chwytam: 25zł na miech = 75zł na 3 miechy
    >to ok, a 50zł na 100 dni = ~16zł na miech to za dużo?

    No nie jest ale wtedy nie masz no limit, to lepiej w takim wypadku
    zostać w ofercie play na kartę gdzie właściwie masz to samo i pakiet
    netu kosztuje 10pln za 1GB , tu masz 500MB za 9pln

    >Bo jest całkiem sensowna. Karta + Nolimits.

    Co kto lubi

    >A skąd wytrzasnąłeś 50zł/miesiąc?

    No bo jeśli chcesz mieć na wszsytko cały czas no limit to wychodzi
    tak: 29 rozmowy + 9 smsy + 9pln pakiet netu 500MB to wychodzi 47 pln
    za no limit na wszystko więc trzeba by wydać co miesiąc 50pln.
    Ważność konta na wychodzące a no limit to są zupełnie inne niezależne
    rzeczy. No limit jest ważny do końca miesiąca a potem od początku
    zabawa. Więc jak wydasz na rozmowy w danym miesiącu tylko 28 zł. To w
    następnym żeby mieć no limit musisz zaczynać od 0 do 29.

    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2013-06-15 18:21:35
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Sat, 15 Jun 2013 18:02:56 +0200, dizel napisał(a):

    > No nie jest ale wtedy nie masz no limit,

    To doładuj tyle by wystarczyło, najkorzystniejszym doładowaniem.

    > to lepiej w takim wypadku
    > zostać w ofercie play na kartę gdzie właściwie masz to samo i pakiet
    > netu kosztuje 10pln za 1GB , tu masz 500MB za 9pln

    A na co Ci 1 GB netu w smarcie? No i nie masz Nolimits.

    > Co kto lubi

    Nie da się ukryć.

    > No bo jeśli chcesz mieć na wszsytko cały czas

    A w czym problem? Njumobile kosztuje jeszcze drożej.

    > no limit to wychodzi
    > tak: 29 rozmowy + 9 smsy + 9pln pakiet netu 500MB to wychodzi 47 pln
    > za no limit na wszystko więc trzeba by wydać co miesiąc 50pln.

    Niech będzie.

> [...]
    > zabawa. Więc jak wydasz na rozmowy w danym miesiącu tylko 28 zł. To w
    > następnym żeby mieć no limit musisz zaczynać od 0 do 29.

    No popatrz, zupełnie jak w innych Nolimits. Też od nowego okresu
    rozliczeniowego zaczynasz od zera.

  • 15. Data: 2013-06-15 18:42:24
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Sat, 15 Jun 2013 18:21:35 +0200, ALEX Alpha MR <k...@s...us>
    wrote:

    >No popatrz, zupełnie jak w innych Nolimits. Też od nowego okresu
    >rozliczeniowego zaczynasz od zera.

    Zgadza się, ja nie mówię że ta nowa oferta play jest zła, dobrze że
    jest bo każdy ma inny profil dzwonienia i dopasuje sobie ofertę taką
    jaka będzie dla niego najkorzystniejsza jeśli umie liczyć:)

    Pozdrawiam

  • 16. Data: 2013-06-16 14:39:23
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2013-06-15 16:42, ALEX Alpha MR pisze:

    > Znaczy chcesz dzwonić TYLKO w sieci? To nie ma dobrej oferty.

    chodzi o to, że reklamują Ci na raz darmowe w sieci oraz że zapłacisz
    tyle ile wygadasz do innych opów ale nie więcej niż 29. I masz zonk, bo
    jakbyś chciał wygadać 10 zł do innych sieci i tyle właśnie załadować to
    tracisz możliwość wykonywania rozmów razem z tymi darmowymi w sieci. No
    chyba, że będziesz doładowywał po 50 lub 100zł.

    > A ja 0,02zł za 100 kB. ATSD czepiasz się że źle piszą, a sam piszesz
    > niechlujnie.

    Touche... aczkolwiek ja nikomu nic nie sprzedaję :)

    > Na stronie Playa jak byk stoi 8kb/s

    Może można wybrać sobie, która opcja bardziej odpowiada?

    > Przecież tak właśnie jest.

    No właśnie nie, a szkoda.

    > A kto ma lepszą w PREPAID?

    Lepszy jest nju, nie wiem czemu upierasz się tak bardzo, że musi być
    prepaid?

  • 17. Data: 2013-06-18 15:46:12
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Sun, 16 Jun 2013 14:39:23 +0200, PlaMa napisał(a):

> [...]
    > tracisz możliwość wykonywania rozmów razem z tymi darmowymi w sieci. No
    > chyba, że będziesz doładowywał po 50 lub 100zł.

    Obiecali Ci miesiąc za 10 zł, czy tak to sobie wymyśliłeś.

    > Touche... aczkolwiek ja nikomu nic nie sprzedaję :)

    A Play się nie czepia ;-)

    > Może można wybrać sobie, która opcja bardziej odpowiada?

    Zamknęli stronę?

    > No właśnie nie, a szkoda.

    Jest.

    > Lepszy jest nju, nie wiem czemu upierasz się tak bardzo, że musi być
    > prepaid?

    Bo porównywanie prepaid do abo jest kiepskim pomysłem.