  • 1. Data: 2010-12-09 12:16:31
    Temat: MCA-25 da się to gdzies jeszcze kupić?
    Od: Kicer <...@...c>

    Witam
    szukam aparatu MCA-25, da się to gdzieś jeszcze dostac?
    google znajdują tylko archiwalne aukcje na allegro i kocioły kondensacyjne
    ;)

    pozdro

    --
    Michał Walenciak
    gmail.com kicer86

  • 2. Data: 2010-12-09 12:56:01
    Temat: Re: MCA-25 da się to gdzies jeszcze kupić?
    Od: DECTer <d...@o...pl>

    W dniu 2010-12-09 13:16, Kicer pisze:
> [...]
    > szukam aparatu MCA-25, da się to gdzieś jeszcze dostac?
    > google znajdują tylko archiwalne aukcje na allegro i kocioły kondensacyjne

    Ja widzę co najmniej kilka.
    Mamy chyba inne Allegro
    Decter

  • 3. Data: 2010-12-09 13:04:17
    Od: Kicer <...@...c>

    DECTer wrote:

    > Ja widzę co najmniej kilka.
    > Mamy chyba inne Allegro
    > Decter

    allegro -> szukaj i:

    aparat mca
    kamera mca
    mca

    nie znajduje mi MCA-25, pochwal sie co wpisujesz

    --
    Michał Walenciak
    gmail.com kicer86

  • 4. Data: 2010-12-09 15:21:05
    Od: Kicer <...@...c>

    Kicer wrote:

    > Witam
    > szukam aparatu MCA-25, da się to gdzieś jeszcze dostac?
    > google znajdują tylko archiwalne aukcje na allegro i kocioły kondensacyjne
    > ;)

    ew jakas inna kamera/aparat z prostym interfejsem i gniazdem które da sie do
    czegoś ludzkiego podpiąć ;)

    --
    Michał Walenciak
    gmail.com kicer86

  • 5. Data: 2010-12-09 15:45:14
    Od: "grin" <s...@a...er>

    Użytkownik "Kicer" <...@...c> napisał w wiadomości
    > nie znajduje mi MCA-25, pochwal sie co wpisujesz

    gogle i archiwa:-)
    http://allegro.pl/aparat-sony-ericsson-mca-25-t68i-t
    230-t300-t310-fv-i1311268727.html

    w aktualnych jest tylko mca-20 i