  • 71. Data: 2016-05-13 08:19:42
    Temat: Re: MAŁY smartfon z Androidem
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-05-13 o 01:30, Pszemol pisze:
    > To, że Ty nie zauważysz nie znaczy że ktoś inny nie zauważy.

    Ależ ja ją zauważam. Jest ogromna... w kieszeni ;-)

  • 72. Data: 2016-05-13 08:20:25
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-05-13 o 01:32, Pszemol pisze:
    > Ty naprawdę myślisz, że ja nic innego nie robię tylko niusy śledzę?

    Niewygodne śledzisz wyjątkowo długo :-)

  • 73. Data: 2016-05-13 08:28:44
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-05-13 o 01:31, Pszemol pisze:
    > Nie ja zaczynam tylko Maciek zgrywa biedaka.

    Tak sobie myślę że skoro nie stać Cię nawet na 5C to jesteś wyjątkowo
    biedny i dowartościowujesz się wypisując tu te wszystkie peany.
    Wstydzisz się swoich zarobków a wyzywając innych normalnych użytkowników
    telefonów od biedaków poprawiasz sobie samopoczucie :-)

    Zamilcz już albo przynajmniej czytaj na jaką grupę w jakim kraju
    piszesz, bo z czytaniem tematów i ich treści jak wiadomo masz problemy.

    Żałość.

    PS. Na prawdę zajmujesz się czymś tak wstydliwym że nawet rzędu
    wielkości podać się boisz? ;-)
    Rzuć kwotę i wszystko będzie jasne. Będziesz mógł legalnie, oficjalnie
    rzucać "biedakami" na lewo i prawo :-)
    Po co ta obłuda?

  • 74. Data: 2016-05-13 10:32:07
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2016-05-12 o 19:35, re pisze:
    > A jak biegi zmieniasz to też stajesz ?
    A jak zmieniasz biegi, to patrzysz na dźwignię, analizujesz, gdzie jest
    1, 2 itd i dopiero (cały czas patrząc) zmieniasz? Czego to teraz na tych
    kursach jazdy uczą ...

    > Nawigacja ma być taka, by nie trzeba było zatrzymywać się. Sprzyja temu
    > interfejs palcowy zamiast rysikowego. O ile oczywiście myślimy o używaniu a
    > nie wprowadzaniu danych. A także usługi rozpoznawania głosu. Ale to raczej
    > nawigacje wbudowane a nie telefony z nawigacją.
    A o czym ja pisałem? Czego teraz w tych gimnazjach uczą ...

    Maciek

  • 75. Data: 2016-05-13 10:38:01
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2016-05-11 o 13:50, Pszemol pisze:
    > Nie wiedziałem że jesteś biedny. Nic nie mówiłeś o swoich problemach.
    Nawet gdybym był Billem Gatesem, chodziłbym w dżinsach, swetrze i nie
    brandzlował się telefonem za 2000. Właściwe zauważyłem pewną analogię:
    im większy dorobkiewicz, tym większy "markowy" telefon :->

    Maciek

  • 76. Data: 2016-05-13 15:46:59
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-05-13 o 10:38, Maciek pisze:
    > Nawet gdybym był Billem Gatesem, chodziłbym w dżinsach, swetrze i nie
    > brandzlował się telefonem za 2000. Właściwe zauważyłem pewną analogię:
    > im większy dorobkiewicz, tym większy "markowy" telefon :->

    Uważaj. Masz do czynienia z wyszczekanym wyznawcą sekty który potrafi
    odwracać kota ogonem (biedne stworzenie) i ma wytłumaczenie na rzeczy
    niewytłumaczalne i idiotyczne funkcjonalności ajfonów.
    Na razie nazwał Cię biedakiem i trochę mu teraz głupio bo sam nie chce
    się przyznać do swojego statusu majątkowego ale na pewno się ocknie i
    pokaże jeszcze próbkę swoich umiejętności :-)
    Strzeż się. :-)

  • 77. Data: 2016-05-13 18:48:01
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Maciek"

> [...]
    A jak zmieniasz biegi, to patrzysz na dźwignię, analizujesz, gdzie jest
    1, 2 itd i dopiero (cały czas patrząc) zmieniasz? Czego to teraz na tych
    ---
    Nie byłeś ? To chyba powinieneś w końcu iść.

  • 78. Data: 2016-05-13 18:54:10
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Maciek"

    > Nie wiedziałem że jesteś biedny. Nic nie mówiłeś o swoich problemach.
    Nawet gdybym był Billem Gatesem, chodziłbym w dżinsach, swetrze i nie
    brandzlował się telefonem za 2000.
    ---
    Rozumiem. W gumiakach używałbyś najtańszej Nokii.

  • 79. Data: 2016-05-13 19:11:25
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski"

> [...]
    > oczywiście myślimy o używaniu a nie wprowadzaniu danych.
    > A także usługi rozpoznawania głosu. Ale to raczej nawigacje

    MZ trzeba koniecznie zatrzymać się, aby pogadać z nawigacją.
    Bez tego zatrzymania -- zwykle szybciej osiągniemy cel podróży
    niż dogadamy się z nawigacją... Chyba, że jedziemy poza miasto... ;)
    ---
    No tak, ale o ile palcami i głosem możesz dogadać się w pewnym zakresie to
    rysik musiałbyś najpierw wyciągnąć.

  • 80. Data: 2016-05-13 21:07:00
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "re" nh50g3$ira$...@m...internetia.pl

    > Nie byłeś ? To chyba powinieneś w końcu iść.

    Jest dobry moment -- mamy koniec tygodnia. ;)

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-. Zzzzz |\ _,,,--,,_