  • 61. Data: 2016-05-11 14:31:58
    Temat: Re: MAŁY smartfon z Androidem
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-05-11 o 13:49, Pszemol pisze:
    > 5C?? Nie ma sensu. SE jest dużo lepszy.

    Tylko po co płacić 5 x tyle kiedy się tego w użytkowaniu nie zauważy?

  • 62. Data: 2016-05-11 22:30:54
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 11 May 2016 06:50:04 -0500, w <ngv66k$dlt$1@dont-email.me>, "Pszemol"
    <P...@P...com> napisał(-a):

    > Nie wiedziałem że jesteś biedny. Nic nie mówiłeś o swoich problemach.

    Chyba znam nową chorobę: ifonizm :)

  • 63. Data: 2016-05-11 22:59:30
    Od: Yerine Ictimai <i...@y...ru>

    atm <...@v...pl> Wrote in message:

    > Jest jeszcze dostepna na Allegro Motorola Defy, ma full ograniczen
    > wynikajacych z wieku, jednak do podstawowych zastosowan jest ok. Poza
    > tym oferuje rewelacyjny stosunek wielkosci ekranu do powierzchni telefonu.

    A współcześnie producenci jakoś nie oferują nic jeszcze podobnego?
    A np Samsung Young? Albo coś jeszcze?

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/

  • 64. Data: 2016-05-12 07:25:35
    Od: z <...@...pl>

    I udaje że śpi. :-)

  • 65. Data: 2016-05-12 19:35:16
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Maciek"

    > Myslisz, ze rysik by cos zmienil ? Na pewno probowalby rysikiem w
    > czasie jazdy :-)
    Tak się tylko nabijałem z tego, że do używania nawigacji z rysikiem
    należało zatrzymać samochód. Teraz też by należało, żeby nie wylądować w
    czyimś bagażniku jak wspomniany debil. I oczywiście nie mówię tu o
    "używaniu", czyli zerkaniu, czy poprawnie jadę, tylko o _wprowadzaniu_
    danych. Czy palec, czy rysik wypadłoby się gdzieś zatrzymać.
    ---
    A jak biegi zmieniasz to też stajesz ?

    Nawigacja ma być taka, by nie trzeba było zatrzymywać się. Sprzyja temu
    interfejs palcowy zamiast rysikowego. O ile oczywiście myślimy o używaniu a
    nie wprowadzaniu danych. A także usługi rozpoznawania głosu. Ale to raczej
    nawigacje wbudowane a nie telefony z nawigacją.

  • 66. Data: 2016-05-12 23:03:49
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 07.05.2016 o 14:53, user pisze:
    /.../

    > dotykowy ekran w tak małym rozmiarze mija się z celem bo ani go nie
    > wykorzystasz w pełni do czytania a sama obsługa np. pisanie będzie
    > utrudniona no chyba że masz bardzo małe palce.
    > Dla minie 4.3 i 5" jest ok
    Używam od zawsze 4 cali i jest ok.
    Teraz na Lumii

  • 67. Data: 2016-05-13 00:35:56
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "re" nh2esl$ut6$...@m...internetia.pl

    > A jak biegi zmieniasz to też stajesz ?

    Z wstecznego na jedynkę?... ;)

> [...]
    > oczywiście myślimy o używaniu a nie wprowadzaniu danych.
    > A także usługi rozpoznawania głosu. Ale to raczej nawigacje

    MZ trzeba koniecznie zatrzymać się, aby pogadać z nawigacją.
    Bez tego zatrzymania -- zwykle szybciej osiągniemy cel podróży
    niż dogadamy się z nawigacją... Chyba, że jedziemy poza miasto... ;)

    Z nawigacją -- różnie, ale z gazetami/reklamówkami_sklepów -- mogę
    czytać/przeglądać i prowadzić samochód, o ile zechcę. :)

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-. Zzzzz |\ _,,,--,,_
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_' /,`.-'`' ._ \-;;,_

  • 68. Data: 2016-05-13 01:30:57
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "z" <...@...pl> wrote in message

    > Tylko po co płacić 5 x tyle kiedy się tego w użytkowaniu nie zauważy?

    To, że Ty nie zauważysz nie znaczy że ktoś inny nie zauważy.

  • 69. Data: 2016-05-13 01:31:37
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "z" <...@...pl> wrote in message

    > Sam zaczynasz a nie chcesz podać ile dni zarabiałbyś na takiego SE.
    > Zdygany cienias :-)

    Nie ja zaczynam tylko Maciek zgrywa biedaka.

  • 70. Data: 2016-05-13 01:32:03
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "z" <...@...pl> wrote in message
    > I udaje że śpi. :-)

    Ty naprawdę myślisz, że ja nic innego nie robię tylko niusy śledzę?