  • 11. Data: 2016-04-29 19:59:46
    Temat: Re: MAŁY smartfon z Androidem
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Maciek m...@n...pl ...

    > Witam
    >
    > Producenci prześcigają się w wielkościach ekranów montowanych w
    > smartfonach. Mam wrażenie, że część z telefonów trzeba już obecnie
    > trzymać przy uchu obiema rękami ;-) Ja natomiast szukam czegoś małego,
    > co bez problemu zmieści się w niewielkiej dłoni. Mogłoby mieć ekran ze
    > 3" i być niewiele większe od Nokia Asha 230 (ekran 2.8", wymiary
    > 99x58x13), ale ważne, żeby miało jakiegoś Androida na pokładzie. Telefon
    > ma służyć do dzwonienia, ale jednak czasem przyda się jakaś aplikacja w
    > rodzaju "jak dojadę" itp. Ktoś coś poleci?

    A zobacz co mówi kimovil.com

  • 12. Data: 2016-05-02 18:15:04
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2016-04-28 16:50, ...:::WISKOLER:::... wrote:
    > A klapkę może posiadać?
    > No to:
    > http://www.mgsm.pl/pl/katalog/lg/winesmart/LG-Wine-S
    mart.html

    > Tak, też byłem zaskoczony wiadomością o smartfonie z klapką :)

    mam, polecam, chyba ze ktos zdjecia chce robic

    deczko duzy jest, ale bardzo wygodny, podstawowe funkcje pod przyciskami
    sprzetowymi a w razie czego zwykly dotykowiec "polpancerny"

    minusy:

    - brak ladowania bezprzewodowego (ogarnete chinskim zestawem z allegro)
    - brak autofokusa - zdjecia kiepskie
    - brak latarki (leda aparatu nie ma wcale)

  • 13. Data: 2016-05-02 20:16:16
    Od: s...@g...com

    > minusy:
    > - brak ladowania bezprzewodowego (ogarnete chinskim zestawem z allegro)
    > - brak autofokusa - zdjecia kiepskie
    > - brak latarki (leda aparatu nie ma wcale)

    Mam głupie pytanie:
    W tym momencie mam zwykły telefon i choruje na Mi4.
    Ale żona kupiła 5 calowy lumie i mi troche przeszło.
    Za duża.

    Z drugiej strony przyzyczajenie to druga natura człowieka.

    I pytanie kupie takie LG i naucze się tam obsługiwać androida na tym fonie
    To tak jakbym umiał obsługiwać wszystkie androidy?
    I potem już niezależnie czy to sony czy Mi5 czy S6 to 66% funkcji
    jest taka sama

  • 14. Data: 2016-05-02 20:51:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 2 May 2016 11:16:16 -0700 (PDT), s...@g...com
> [...]
    > To tak jakbym umiał obsługiwać wszystkie androidy?
    > I potem już niezależnie czy to sony czy Mi5 czy S6 to 66% funkcji

    Hm, w % to trudno okreslic. powiedzialbym raczej ze 40% jest takie
    same, a 60% inne. Ale smartfona kupujesz dla programow - a te w 95% sa
    takie same.

    No wlasnie - ktos wie skad te roznice ?
    Sciagam ten sam program na rozne telefony - i roznie dziala.
    Sklep play podsyla rozne wersje w zaleznosci od wersji androida, czy
    np sa roznice w dzialaniu/implementacji bibliotek ?

    J.

  • 15. Data: 2016-05-02 23:25:44
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 02.05.2016 o 20:51, J.F. pisze:
    /.../

> [...]
    > Sklep play podsyla rozne wersje w zaleznosci od wersji androida, czy
    > np sa roznice w dzialaniu/implementacji bibliotek ?

    Na różne wersje Androida i różne telefony też. Porąbane nakładki
    producentów telefonów.

  • 16. Data: 2016-05-03 01:57:52
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Maciek" nfsor2$4sb$...@n...news.atman.pl

    Malutki, ale nie z Androidem. ;)

    YamaYahoo BM50 8851A Single SIM Bluetooth Headphone Bluetooth Cellphone
    http://www.banggood.com/YamaYahoo-BM50-8851A-Single-
    SIM-Bluetooth-Headphone-Bluetooth-Cellphone-p-102568
    7.html?bid=18628

    I tylko na jedną SIMkę...
    Bez 3G/4G -- nawet nie wiem, czy 2G odpowiednie dla w Polski...

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-. Zzzzz |\ _,,,--,,_
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_' /,`.-'`' ._ \-;;,_

  • 17. Data: 2016-05-03 07:50:31
    Od: s...@g...com

    W dniu wtorek, 3 maja 2016 02:03:30 UTC+2 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski napisał:
> [...]
    > http://www.banggood.com/YamaYahoo-BM50-8851A-Single-
    SIM-Bluetooth-Headphone-Bluetooth-Cellphone-p-102568

    czego to ludzie nie wymyślą

  • 18. Data: 2016-05-03 15:52:38
    Od: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 2 maja 2016 23:25:45 UTC+2 użytkownik Smok Eustachy napisał:
    > W dniu 02.05.2016 o 20:51, J.F. pisze:
    > /.../

    > Na różne wersje Androida i różne telefony też. Porąbane nakładki
    > producentów telefonów.

    A jak bym kupił taki fon z androidem 2.3.6
    to jest możliwy update na wyższe numerki?
    I czy ma to sens?

  • 19. Data: 2016-05-03 16:12:37
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 03.05.2016 o 15:52, s...@g...com pisze:

    > A jak bym kupił taki fon z androidem 2.3.6
    > to jest możliwy update na wyższe numerki?
    > I czy ma to sens?

    Oficjalnie - pod warunkiem, że producent telefonu (lub operator)
    wypuścił aktualizację, jednak bym nie liczył na wersję wyższą niż 4.xx
    Nieoficjalnie - niezależnie od tego czy producent go zaktualizował oraz
    czy to model/marka popularna, jednak też nie wyżej niż 4.xx (z wyjątkami)
    --
    Czarek

  • 20. Data: 2016-05-03 17:04:17
    Temat: Aktualizacja GT-P1000
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Czarek"

> [...]
    Nieoficjalnie - niezależnie od tego czy producent go zaktualizował oraz
    czy to model/marka popularna, jednak też nie wyżej niż 4.xx (z wyjątkami)
    ---
    A propos, co dokładnie należy nałożyć na GT-P1000 bo nie chce mi się szukać
    ? :-)

    Dobra, nikomu nie chce się szukać, ale chodzi mi o to by nie próbować bez
    sensu nie wiadomo czego.