  • Data: 2010-08-13 17:00:45
    Temat: Re: Łysy aktor z Mango Halogen Oven
    Od: "GK" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    tak
    > egzaltowanego zachwytu nad każdym gównem dawno nie słyszałem, dopiero
    > teraz dowiedziałem się że to aktor...

    Wcześniej reklamował maszynkę do popkornu. Też był pięknie podniecony. Tak
    pięknie to gra, aż wydaje się że wcale nie udaje, że prawdziwie zachwyca się
    danym produktem. W teatrze gówno zarabia więc musi dorobić na boku. Moim
    zdaniem ma wielki talent i to coś, co ma między innymi Zdzisław Kuźniar, moc
    charakterystycznego aktora 2 planu. Dlatego szkoda że tak mało Andrzeja w
    filmach i serialach.