    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Łyso wam, niedowiarki?
    Date: Wed, 08 Sep 2010 01:07:39 +0200
    <i6382r$e80$1@news.onet.pl> <1s2kr8f90t5lu$.1kbxep49atch8.dlg@40tude.net>
    <i63fu8$9ev$2@news.onet.pl> <4...@4...net>
    <i63hkb$du5$2@news.onet.pl> <1r1gp0tbpt4hd.1gckxx436gl97$.dlg@40tude.net>
    <i63jlt$k2s$1@news.onet.pl> <1e6ouq4r7b1u3$.74oqtq44t3v9.dlg@40tude.net>
    <i63ml4$d77$1@inews.gazeta.pl>
    <fjnvt67x8nxc$.ip5nkd4b2ybc$.dlg@40tude.net> <i64ltl$jlr$1@news.onet.pl>
    <o...@4...net> <i65a34$de9$1@news.onet.pl>
    <82ri960j46fl.105sbxsoyhdj8$.dlg@40tude.net> <i667a2$48d$1@news.onet.pl>
    <1...@4...net> <i66a9q$d9b$1@news.onet.pl>
    <1puvhgybom5kg$.svfgozc7fg8t$.dlg@40tude.net> <i66cpk$jdm$1@news.onet.pl>
    <1...@4...net>

    W dniu 2010-09-08 00:43, Andrzej Libiszewski pisze:
    > Producent ci dał aż dwie metody uruchomienia w/w niezmiernie ważnej
    > aplikacji, a ty wybrałeś tą bardziej upierdliwą, acz bezpieczniejszą, czy
    > tą mniej upierdliwą, ale wyłączającą cały systemowy mechanizm
    > bezpieczeństwa?

    Znów nie raczysz czytać tego, co napisałem. Tam gdzie działała metoda z
    URUCHOM JAKO to ją stosowałem.

    > Że już w ogóle pominę, że obowiązkiem Vulcana było takie zmodyfikowanie
    > oprogramiowania, żeby działało bez rzeźbienia w gównie na współczesnym
    > oprogramowaniu. Mieli na to czas, brali za to pieniądze. O tym jakie będą
    > wymagania nowych systemów było wiadomo wcześniej.

    Oczywiście panie teoretyk. I ponieważ się z tego obowiązku (ustalonego
    przez pana, bo nie prawem przecież) nie wywiązał, strzelimy sobie focha,
    wykasujemy podłe oprogramowanie i położymy się spać.

    Dobranoc.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek