-
11. Data: 2012-04-19 10:06:29
Temat: Re: Luz zaworowy
Od: AZ <a...@g...com>
On 04/19/2012 08:02 AM, PanAdol wrote:
>> Tak na chłopski rozum:
>>
>> - zwiększenie luzu może nastapić albo poprzez wypracowywanie się trzonka
>> zaworu, końcówki dźwigienki albo poprzez zużycie powierzchni pracującej
>> dźwigienki
> albo zuzycie wałka. Skad zaleznosc pomiedzy skladem mieszanki a zwiekszaniem
> luzu - nie mam pojecia,
>
Uboga mieszanka -> wyższa temperatura spalania -> wypalanie gniazda.
>
> Moja teoria bardzo spiskowa :) : zmieniajac mieszanke zmieniles temperature
> jednak w zla strone i zawory teraz bardziej siadaja : luz zaworowy zwieksza
> sie na walkach/dzwigienkach a zmniejsza na zaworach (teraz bardziej) wiec
> sumarycznie wychodzi na zero :)
>
Jak w złą stronę? Bogatsza mieszanka, niższa temperatura -> oszczędzanie
gniazd.
--
Artur
ZZR 1200
-
12. Data: 2012-04-19 10:13:48
Temat: Re: Luz zaworowy
Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>
AZ napisał(a):
> oszczędzanie
> gniazd.
W kawasaki gniazda sa pod ochrona?
--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead
Krakuf
sprzedam nerke
-
13. Data: 2012-04-19 10:17:35
Temat: Re: Luz zaworowy
Od: AZ <a...@g...com>
On 04/19/2012 10:13 AM, Kamil Nowak 'Amil' wrote:
>
> W kawasaki gniazda sa pod ochrona?
>
Nie wiem, nigdy ich nie widziałem. Ledwo wiem gdzie głowica
jest.
--
Artur
ZZR 1200