  • Data: 2012-03-23 23:47:14
    Temat: Re: Lutownica ze Stonki
    Od: "kogutek" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    JDX <j...@o...pl> napisał(a):

    > On 2012-03-20 22:45, Kapec wrote:
    > [.....]

    > Hehe, gdy tylko przeczytałem pierwszy post to również od razu o tym
    > pomyślałem. :-D
    Nie wiem jak ta z Biedronki ale moja kupiona w markecie na wyprzedaży ma
    uzwojenie wtórne aluminiowe. Ogólnie jestem z niej zadowolony. Jedyna wada to
    dedykowane groty. Przy cenie lutownicy w okolicach dychy są zajebiście drogie
    bo 3 sztuki kosztują 6 złotych. Inna sprawa że groty są bardzo porządne. Przy
    częstotliwości z jaką używałem lutownicy zużyłbym ze cztery groty jak by to
    była Lutola. A chiński grot jest jak sztuka nówka nie śmigana. Jedyna wada to
    że grzeje za mocno i trochę dłużej się rozgrzewa niż Lutola. Ale bez przesady,
    tak z dwa razy dłużej trzeba poczekać. Chiński grot nie boi się wypalania
    dziur w PCV i topienia izolacji na przewodach. No i nie gnie się jak mocniej
    docisnąć. Na wszelki wypadek pudełko i paragon zachowałem. Ale coś mi się
    widzi że niepotrzebnie miejsce zajmuje.