  • 11. Data: 2011-04-21 06:55:42
    Temat: Re: Lusterka nie trzesace sie
    Od: "JK" <n...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w wiadomości
    news:ioojuc$elb$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "kocyk" napisał w wiadomości grup

    > CB na moturze? Opowiedz mi o tym.
    >
    > =====================
    >
    > Da się. Sam widziałem na internecie sposób schowania CB pod kanapę. Nie ma
    > w tym wielkiej filozofii.

    Oczywiście, że się da.
    U mnie np. radio (Albrecht) jeździ w kufrze, a pod owiewką mam tylko panel
    wyświetlacza.
    Pozdrawiam - JK

  • 12. Data: 2011-04-21 07:24:19
    Od: "Michał Demczuk" <m...@i...pl>

    kocyk wrote:
    > Dla odmiany motocyklowo bedzie. Kupilbym lusterka, ktore umieja sie
    > nie trzesc w V2. Spotkal ktos takie? Moga byc fabryczne od czegos,
    > moga byc drogie, i tak wyjdzie taniej niz niezauwazanie goniacych cie
    > videoradiowozow.

    Probowales stare Yamahowskie, np of JX czy TDMa, maja w srodku ciezarek,
    takie calkiem calkiem (swoja droja jak sie oberwie to dopiero rzezi). Odkrec
    jakiemus znajomemu TDMu i zobacz. Ja sluze swoim, tyle, ze masz daleko.
    Zamienniki tych lusterek ciezko kupic, ale jakby dalo rade, to mozesz rzucic
    sie na oryginaly.

    Pozdr..

    Michał Demczuk
    www.demczuk.pl
    Dealer: Husqvarna, Kymco

  • 13. Data: 2011-04-21 07:39:17
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2011-04-21 07:32:23 +0200, kocyk <k...@Z...pl> said:

    > CB na moturze? Opowiedz mi o tym.

    Wątek obok Majek sprzedaje Fujarę, w aukcji masz linka do galerii,
    gdzie widać jak jest zamontowany ręczniak Allena. To miły chłopak jest
    i z pewnością chętnie Ci opowie jak to zamontował i jak się sprawdza w
    praktyce.

    de Fresz

  • 14. Data: 2011-04-21 07:40:41
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2011-04-21 09:24:19 +0200, "Michał Demczuk" <m...@i...pl> said:

    > Probowales stare Yamahowskie, np of JX czy TDMa,

    A one przypadkiem nie mają siakiś innych gwintów niż reszta świata? Tak
    mi się coś po łbie obija.

    de Fresz

  • 15. Data: 2011-04-21 07:47:34
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    W dniu 2011-04-21 07:32, kocyk pisze:
    > CB na moturze? Opowiedz mi o tym. Ja widzialem tylko jakies hameryckie
    > jedno montowane pod uchwyt nomenomen lusterka. Dosc drogie i nie w
    > piatkach. A widziec ich chce juz po decyzji, zebym nie musial tlumaczyc,
    > ze wcale nie uciekalem te 15km.

    A np.:
    http://www.cb-radio.info.pl/sklep/zestawy_promocyjne
    /rid,496.html

    Pozdr
    DP

  • 16. Data: 2011-04-21 08:14:14
    Od: "Michał Demczuk" <m...@i...pl>

    de Fresz wrote:

    > A one przypadkiem nie mają siakiś innych gwintów niż reszta świata?
    > Tak mi się coś po łbie obija.

    10x1,25 jak wszystkie, tyle ze chyba Yam robi prawe z lewym, ale od czego są
    tokarki :)

    --
    Pozdr..

    Michał Demczuk
    www.demczuk.pl
    Dealer: Husqvarna, Kymco

  • 17. Data: 2011-04-21 09:05:45
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 21 Kwi, 07:32, kocyk <k...@Z...pl> wrote:

    > CB na moturze? Opowiedz mi o tym. Ja widzialem tylko jakies hameryckie
    > jedno montowane pod uchwyt nomenomen lusterka.
    To co, moze chcesz powiedziec, ze mojego patentu z CB nie widziales?
    Ja to nawet po BT mialem w kasku...

    pzdr, dr
    14/525
    K1200S sprzedam

  • 18. Data: 2011-04-21 09:16:28
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    W dniu 2011-04-21 07:32, kocyk pisze:

    > CB na moturze? Opowiedz mi o tym.
    U mnie nie bardzo jest jak, ale że się da to już wiesz. Kwesta motywacji
    i zdolności. Tutaj chyba Budyń był pionierem w tym zakresie - jego pytaj.
    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050

  • 19. Data: 2011-04-21 09:47:46
    Od: falco <m...@w...pl>

    W dniu 2011-04-21 11:05, doktorski pisze:

    > To co, moze chcesz powiedziec, ze mojego patentu z CB nie widziales?
    > Ja to nawet po BT mialem w kasku...

    Siema,

    potwierdzam, że CB na moto się zdarza, Gość od którego kupiłem T.Apacza
    był krótkofalowcem miał pełną aparaturę na Trampku i z powodzeniem
    używał podczas jazdy. Warunek cichy kask i... potrzeba dod.
    komunikacji... ;)

    --
    Pozdr! falco

    SenNa... 356 '58 175
    T.Apacz 0.6 '97

  • 20. Data: 2011-04-21 11:19:39
    Od: "greg" <g...@f...com>

    "kocyk" <k...@Z...pl> wrote in message

    > Do motocykla. A na powaznie, w vtr sa mocowane do owiewek, latwiej o
    > nietrzesienie w takim ukladzie. Szukam klasycznych, kierownicowych,
    > powinienembyl doprecyzowac od poczatku.

    Ja mam w transalpie lusterka od transalpa. Kierownicowe. Też V i nie trzęsą
    się.

    pozdro,
    greg