  • Data: 2011-04-21 07:24:19
    Temat: Re: Lusterka nie trzesace sie
    Od: "Michał Demczuk" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    kocyk wrote:
    > Dla odmiany motocyklowo bedzie. Kupilbym lusterka, ktore umieja sie
    > nie trzesc w V2. Spotkal ktos takie? Moga byc fabryczne od czegos,
    > moga byc drogie, i tak wyjdzie taniej niz niezauwazanie goniacych cie
    > videoradiowozow.

    Probowales stare Yamahowskie, np of JX czy TDMa, maja w srodku ciezarek,
    takie calkiem calkiem (swoja droja jak sie oberwie to dopiero rzezi). Odkrec
    jakiemus znajomemu TDMu i zobacz. Ja sluze swoim, tyle, ze masz daleko.
    Zamienniki tych lusterek ciezko kupic, ale jakby dalo rade, to mozesz rzucic
    sie na oryginaly.

    Pozdr..

    Michał Demczuk
    www.demczuk.pl