-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
s.nask.org.pl!news.onet.pl!not-for-mail
From: omega_fan <o...@n...org>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Ludzie zwariowałem, LagunęII kupuję (?)
Date: Fri, 27 Aug 2010 14:30:02 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 20
Message-ID: <i58b4i$ck3$1@news.onet.pl>
References: <i550vk$sim$1@usenet.news.interia.pl> <i556oo$8rm$1@inews.gazeta.pl>
<i557m2$of6$1@news.onet.pl> <i5590p$g95$1@inews.gazeta.pl>
<i55b6g$2is$1@news.onet.pl> <i55bes$o0a$1@inews.gazeta.pl>
<i55i7l$m7m$1@news.onet.pl> <i55ipg$j1s$1@inews.gazeta.pl>
<i55j1s$odg$1@news.onet.pl> <i55kq9$pl4$1@inews.gazeta.pl>
<i55lut$188$1@news.onet.pl> <i55mi1$24a$1@inews.gazeta.pl>
<i55nf9$57h$1@news.onet.pl> <i55or2$9rn$1@inews.gazeta.pl>
<i55pbb$aa6$1@news.onet.pl> <i57kdq$dp5$1@news.onet.pl>
<i57qf6$su5$1@news.onet.pl> <i57uhu$8jm$1@news.onet.pl>
<i57v16$9kj$2@news.onet.pl> <i58a01$8rv$3@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: host151-131-dynamic.244-95-r.retail.telecomitalia.it
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1282912211 12931 95.244.131.151 (27 Aug 2010 12:30:11 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 27 Aug 2010 12:30:11 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; en-US; rv:1.9.1.11) Gecko/20100713
Thunderbird/3.0.6
In-Reply-To: <i58a01$8rv$3@news.onet.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2306919
[ ukryj nagłówki ]On 08/27/2010 02:10 PM, Mirek Ptak wrote:
> Dnia 2010-08-27 11:03, *omega_fan* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
> odpisać:
>>> Nie wiem jak w Lagunach ;) - tam chyba rzeczywiście jest ten wynalazek w
>>> postaci Eolys (bodaj), ale w porządnych DPF nic takiego nie potrzeba :).
>>> Z tego co niedawno czytałem nawet FAPy stają się praktycznie niezawodne.
>>
>> Nie ma. Renault stosuje FAP bez dodawania tlenku ceru.
>
> Ja rozróżniam FAP od DPF właśnie po tym, czy potrzebuje Eolysa, czy nie
> :) - wiem, że to tylko nazwy z francuskiego i angielskiego, ale tak
> wygodniej i to chyba nie tylko mi.
Ale to jest troche bez sensu bo przeciez francuskie Renault, zgodnie z
wlasna terminologia, stosuje FAP - bez Eolysa.
Zdecydowanie bardziej sensowne jest "mokry" albo "suchy" FAP:
http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=3318
Następne wpisy z tego wątku
- 27.08.10 19:56 PaweL
- 27.08.10 22:47 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
- 27.08.10 22:55 Irokez
- 30.08.10 09:04 Mirek Ptak
Najnowsze wątki z tej grupy
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
- czyste powietrze
- Planeta płonie
- zginął podczas zmiany kól
- Diesel spłonął :-)
- Re: Diesel spłonął :-)
- Dlaczego pratkowcy szukają hoteli na trasie?
- Dzień jak codzień
- Holowanie
Najnowsze wątki
- 2024-11-04 GNSS Motorola G85 vs Redmi Note 9 pro
- 2024-11-04 Katowice => SAP BTP Consultant (mid/senior) <=
- 2024-11-04 Katowice => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-11-04 Warszawa => Specjalista/tka ds. Zamówień publicznych <=
- 2024-11-04 Poznań => QA Engineer <=
- 2024-11-04 Poznań => QA Inżynier <=
- 2024-11-04 Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- 2024-11-04 Wrocław => SAP Project System/EPPM Consultant <=
- 2024-11-04 Gliwice => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-11-04 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-04 Kraków => Software .Net Developer <=
- 2024-11-04 Kraków => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-11-04 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-04 Warszawa => E-COMMERCE specialist <=