  • Data: 2012-07-25 23:19:06
    Temat: Re: Łożyska - wyjasnijcie prosze
    Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Chiron" <i...@g...com> schrieb im Newsbeitrag
    news:juphhr$e9g$1@node2.news.atman.pl...

    > Tym bardziej, że takie koszyczki są często z teflonu- i smarowanie wręcz
    > przynosi odwrotny efekt (skleja kulki- zwiększa tarcie)

    A teraz przeczytaj to co napisałeś jeszcze raz, pomyśl i powiedz gdzie
    walnąłęś babola. Podpowiem - po pierwsze mowa o łożysku nie kulkowym a
    prawdopodobnie igiełkowym lub walcowym (wałki zauważone przez Majkę), pod
    drugie, od kiedy to koszyczek w łożysku ma cokolwiek wspólnego z
    "łożyskowaniem". I jeszcze bardzo bym poprosił o jakiś materiał twierdzący,
    że teflonowe koszyczki wykluczają konieczność smarowania.
    Widzę, że X-lka znalazła klub wielbicieli o takim samym poziomie
    intelektualnym jak ona - gówno wiem, ale wydaje mi się, że wiem wszystko.